Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Mac-Gyver: Nothing new under the sun. En vesentlig del av forholdet mellom meg og Kathrine er at hun ikke er forelska i meg, noe som sist jeg sjekka, er en slags forutsetning eller.no.... :(

Såpass ja... Hmmm.... Vi brukere her må nå komme med gode hjelp og tips til bfisk dere... Det synes jeg en så grei kar trenger.. :)

 

Hva med å stikke bort til henne med et par roser. Gi henne rosene og gå. ikke si et ord. Bare gjør det liksom. Da begynner hun å lure og tenke litt.. (håper jeg...)

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mac-Gyver: Nothing new under the sun. En vesentlig del av forholdet mellom meg og Kathrine er at hun ikke er forelska i meg, noe som sist jeg sjekka, er en slags forutsetning eller.no.... :(

Mulig at hun ikke er forelska i deg lenger men elsker deg.

Ikke for å være pessimistisk eller noe, men jeg tror aldri ho HAR vært forelska i meg heller. Ho vet at jeg liker henne. Har ikke sagt det, men ho skal være faen så tett for å ikke ta tegninga. Sender hyggelige meldinger, gir ho en del oppmerksomhet osv, pluss at alle andre i klassen osv vet at jeg liker henne.

 

Cluet, tror jeg, er å ikke få henne til å lukke seg. Planen videre er å bare gi henne en del oppmerksomhet uten å virke desperat (bare hyggelig liksom), med bevisst hensikt om å frembringe latter. Latter er bra. Når tid og sted er riktig kan man snike inn en kinoinvitasjon.

 

Ja - jeg vet - kino er faen så tamt, men det er greit. Det er uskyldig. En date jeg har tenkt på er en helg mamma er borte, å invitere henne hjem til meg for å lage no digg mat sammen og sånn og så gå ut ellerno etter det.

 

Men som sagt - må ta det litt piano.

 

 

---

Faen, tror det har vært en dødsulykkke på E18. Masse ambulanser og politi osv kjørte motgående for meg da jeg øvekjørte hjem fra jobb i stad. Snudde og kjørte litt andre veien (kjørte av og på for å øve meg), og trafikken sto i retning Grimstad. En enslig ambulanse kjørte tilbake nesten med en gang, uten blålys eller sirener, selv om det hadde vært full uttrykning. Kanskje det gikk bra, kanskje noen døde. Får se....

---

 

 

 

Edit: Mac-Gyver: Thanks :) Tror ikke helt det er meg, må liksom få en fot innafor først. Hver ting til sin tid. Må få henne litt med på notene, ellers tror jeg bare jeg gjør vondt verre egentlig...

 

Edit2: Röyksopp - Remind Me

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Edit2: Röyksopp - Remind Me

:love:

 

Gi ikke opp bfisk!

Av egen erfaring veit jeg at hvis du vil, så kan du, men da må du ville skikkelig mye også.

Selv liker jeg å heller bare gå rett på sak og få det overstått da man fort blir lei av at dama ikke tar (det ræva) hintet.

 

Eller så kan du jo få noen av de du kjenner som er venner med vennene til Kathrine å sjekke hva ho syns om deg, selvtillit hjelper mer enn man skulle tro :)

 

edit: leif.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Woho :w00t:

 

Idag kommer delene jeg har ventet på hele uken, idag skal det bygges download server til å ha under senga :D Woho!

 

 

Hmm, idag er det 2 uker til eksamen, er det ikke herlig? (er 15 dager til digilab :D)

Og der sola aldri skinner (Skien og England) er det like trist og grått enda :(

Lenke til kommentar

har servern min under senga selv, så å si vifteløs.. bare en sånn power og cpu vifte i et sak :D

Sitter her på jobb med en dum tynnklientserver/skolelinux som nekter å la folk logge på lenger,.. bare henger seg, samtidig er jeg sulten.. men kantina er stengt grunnet eksamen og 1 time igjen på jobb :|

Lenke til kommentar
endre' date='05/05/2004 : 16:25']
Jah, du er ikke den eneste som skal på jobb. Det må til. Tror forresten jeg leverer oppsigelsen min i dag!

Folk flest bør jo egentlig prise seg lykkelige for å ha jobb.

Enig. Jeg har ikke jobb, men skulle gjerne hatt det.

Da er vi i samme situasjon. :)

Men det er vel ekstra vanskelig for meg å finne meg en jobb som passer, siden jeg går på skole.

Lenke til kommentar
endre,05/05/2004 : 16:25]
Jah, du er ikke den eneste som skal på jobb. Det må til. Tror forresten jeg leverer oppsigelsen min i dag!

Folk flest bør jo egentlig prise seg lykkelige for å ha jobb.

Enig. Jeg har ikke jobb, men skulle gjerne hatt det.

Da er vi i samme situasjon. :)

Men det er vel ekstra vanskelig for meg å finne meg en jobb som passer, siden jeg går på skole.

Samme her.

Det blir vel også ekstra vanskelig å finne en jobb med tanke på at jeg ikke er atten enda :thumbdown:

Lenke til kommentar
Satan, nå begynner jeg å bli en smule irritert på en kompis, det at ingen åpner når han ringer på døra, betyr for han at han kan gå inn å hente det han hadde tenkt å spørre om å få låne, så nå sitter jeg her uten mc hjelm. :devil:

Jeg hørte en gang om noe som heter "dørlås". Kanskje du skal prøve det ;)

Lenke til kommentar
endre' date='05/05/2004 : 17:08']
endre,05/05/2004 : 16:25]
Jah, du er ikke den eneste som skal på jobb. Det må til. Tror forresten jeg leverer oppsigelsen min i dag!

Folk flest bør jo egentlig prise seg lykkelige for å ha jobb.

Enig. Jeg har ikke jobb, men skulle gjerne hatt det.

Da er vi i samme situasjon. :)

Men det er vel ekstra vanskelig for meg å finne meg en jobb som passer, siden jeg går på skole.

Samme her.

Det blir vel også ekstra vanskelig å finne en jobb med tanke på at jeg ikke er atten enda :thumbdown:

Er du 16, som meg, eller eldre, så er jo det lovlig å ansette deg. :)

Lenke til kommentar
endre,05/05/2004 : 17:08]
endre,05/05/2004 : 16:25]
Jah, du er ikke den eneste som skal på jobb. Det må til. Tror forresten jeg leverer oppsigelsen min i dag!

Folk flest bør jo egentlig prise seg lykkelige for å ha jobb.

Enig. Jeg har ikke jobb, men skulle gjerne hatt det.

Da er vi i samme situasjon. :)

Men det er vel ekstra vanskelig for meg å finne meg en jobb som passer, siden jeg går på skole.

Samme her.

Det blir vel også ekstra vanskelig å finne en jobb med tanke på at jeg ikke er atten enda :thumbdown:

Er du 16, som meg, eller eldre, så er jo det lovlig å ansette deg. :)

Nei, er sytten, men de plassene jeg har vært å spurt etter jobb, sier de at de vanligvis ikke eller svært sjelden tar inn personer under atten. :mad:

 

Må legge til at jeg ikke har vært i hele byen på jakt etter jobb, men i noen butikker ikke så langt i fra der jeg bor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...