Shotgun Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg synes det ser veldig bra ut. Litt uvant til å begynne med. Må si meg litt enig med psilocybe, virker litt for kompakt. Men det er vel ting det går vel an å ordne etterhvert. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Syntes også det ble litt rotete på hovedsiden av hw.no sitt forum...men det håper jeg ordner seg Savner det der med at hvis man er f.eks inne på Annet, så kunne man før se hvem som browsa det forumet...savner det litt : Men for all del! bra jobba guys! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kompakt ? Hvis det er noen som foretrekker å bruke større bredde er det bare å skifte template i kontrollpanelet. Ser ut til at dette blir veldig bra når det er kommet helt på plass Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 asså! Brukernavnet (kontoen) mitt/min hadde blitt sletta...så e måtte create en ny en!! Det likte e særdeles dårlig!!! men ellers er det et flott forum go fast Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Virka greit detta . Litt uvant kanskje.. hmm jaja vanesak :nice: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) QUOTE (P|zZa @ 26/10/2003 : 01:23) asså! Brukernavnet (kontoen) mitt/min hadde blitt sletta...så e måtte create en ny en!! Det likte e særdeles dårlig!!! men ellers er det et flott forum go fast Jøss... Du har 0 innlegg, joh! EDIT: Virker som om antall-post-telle-tingen ikke funker ordentlig. Dessuten er den gruble-smilien borte. :? :grine: Endret 26. oktober 2003 av Mikka Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 QUOTE (oivind_dahle @ 25/10/2003 : 16:16)vet ikke helt jeg. De har fucka opp avarten min som er i 16 : 9Du må taste inn riktig antall pixler i kontrollpanelet Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har merket endel småbugs, men regner med det bare er barnesykdommer. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 synes det er et kjempefint forum.. men synes også at det var litt vel skarpt for mine øyne.. (hvitt) tror den rutete bakgrunne på det forige forumet bidro til å hindre det... hadde også vært fett om man kunne velge litt selv hvor det der invition power board skulle være... men som en her tidligere har sagt: men for all del: GODT JOBBA!! :nice: Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 På min pc har forumet vert nede utallige ganger i det siste. Er det bare hos meg, eller er det hos dere andre og? Er vel forde det er i starten av det nye greine. Lenke til kommentar
Dally Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hehe nytt dataforum. Men jeg fant ikke profil min i nytt forum, kor fant jeg? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 ok, men må få det 100% av skjermen og få tilbake orginale invisionboard smileys, de er deilige Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hmm... kanskje dere moderatorer etterhvert kunne ha kommet med et mørkere utseende kanskje ikek like mørkt som mitt utseende... (se bilde) men alikevel mørkt... for som tidligere nevnt så skjærer dette veldig i øynene mine... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 QUOTE (psilocybe @ 25/10/2003 : 17:01) Syns dette er alt for kompakt. Fjern <td>'en på høyre side, og la postene få 100% av bredden. Hear, hear (I second that). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg