bofffe Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ojj, jeg satt i nattemørket og tuslet på irc.. Så smygtittet jeg innom Hardware.no, og da så jeg det nye vakre forumet. Det var jo mye mere stil over dette, enn det gamle.. Enten var det øynene eller snusen som gjorde inntrykk , men, når jeg så mere , så stemte det faktisk, det var VAKKERT! Såså.. Hva synes dere andre? Dette var jo skikkelig amerikansk street fashion! :> Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm ser fint ut men.... Kommer til å ta en stund å bli vant til det. OMG!! J*vlig stygge smilies. Nei huff dette ble en skuffelse foreløpig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 God morgen alle sammen, denne er en test :nice: Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja, greit utseende, men hvorfor får jeg blå signatur når den skal være svart?? :!: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Uvant... Jeg kunne gjerne ha det som det var. Jaja.. Lenke til kommentar
Fake Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 hvor er det blitt av off-topic og søppel a? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Syntes det var greit sånt som det var jeg... Ble litt rotete nå ,men det er vel en tilvennings sak det også. Burde jo gå an å få alt på norsk. Ser litt klønete når det er blannings mellom norsk å engelsk. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 QUOTE (Fake @ 25/10/2003 : 13:08) hvor er det blitt av off-topic og søppel a? Du er i offtopic nå : Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja, synes dette var litt rotete, men det er jo en vanesak. Det er jo det samme som med msn 6, var helt sykt i starten! : Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kommer til å ta en stund å vende seg på dette ja. Kunne beholdt game look, men jeg blir vel vant med dette. Fast reply er en meget bra ting da. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 enorm forbedring, går fortere og fast reply er enorm! begynner å ligne mer på psdata.forum, og det er en kompliment! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 selv synes jeg det er helt ok forbedringer... men jeg synes at de kunne ha en forbedret versjon av overklokking.no "utsendet".. for det er den jeg foretrekker... likte fargene og sånt... men jeg er for den saks skyld også enig i at det er en vanesak.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 likte den late.php jeg var så enkelt å skrive men det nye utsende er jo fint da Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Genialt forum, koselig med ny look og greier. Synd det var litt XP-Default look overall. Likte de nye smileyene jeg, og når de gamle også er intakte så har jeg ingneting å klage på ellers. Vi får se hvor lang tid man bruker på å få satt seg inn og hvilke nye funksjoner som blir tilgjengelige. Go go hw.no! Edit: å fy phaen i h3lvete , siggen min var forandra. Size er visst invers her, dvs 9 er størst, ikke minst. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 vet ikke helt jeg. De har fucka opp avarten min som er i 16 : 9 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 No shit Håper de fleste andre også oppdager at siggen deres er 3 ganger større enn resten av teksten. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Syns dette er alt for kompakt. Fjern <td>'en på høyre side, og la postene få 100% av bredden. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Syntes det er deilig at du kan slå av avatarer og signaturer, blir liksom noe helt annet! Fast reply knappen har jeg savnet også.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som med alle de andre gangene forum jeg er medlem av har skiftet forumtype trenger jeg en tilvenningsfase for å bli vant med alt. Nye forum pleier å vokse på meg så jeg skal nok klare å sluke dette også... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Så fort vi har fått alt opp å gå så vil nok opprette litt flere versjoner av templatene som har forskjellig look, størrelse etc :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg