Kristoffer Solheim Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hei, jeg er på jakt etter en sak for å styrke det trådløse nettverket mitt hjemmet, ettersom ruteren står i den ene enden av huset og jeg vil helst slippe å flytte denne. Har sett litt på repeatere som skal forsterke det trådløse signalet, men har hørt både gode og dårlige ting om det. (Jeg har feks. ikke tilgang til å trekke kabel fra ruter til repeater, som jeg har hørt er anbefalt. Da er det greiere å rett og slett flytte ruteren). Noen som har forslag eller erfaring med å forsterke trådløse nettverk, helst så billig og greit så mulig? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hva med å sette på kraftigere antenner? Lenke til kommentar
Evasion638 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Du får kjøpt trådløse repeatere som kun kobles til strøm og og forstereker signalene, eller du kan bruke Powerline (Nettverk over strømnettet) som du kan koble til den gamle ruteren og sette opp et Ac (accesspunkt) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hva med en trådløs repeater som også har ethernet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå