Gå til innhold

Er det sikkert at fotoner ikke har masse?


Anbefalte innlegg

men jeg har ikke kapasitet til å sett meg inn i det vanskelige språket de driver med

 

Da har du heller ikke tid til å lære hva teoriene innebærer og hva resultatene sier.

 

 

Så vit jeg vet så gidder ikke forskeren å undersøke om fotoner har vekt .

 

Så, du vet ikke hva forskerene driver med, alt du vet er at du ikke stoler på der de driver med?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Da har du heller ikke tid til å lære hva teoriene innebærer og hva resultatene sier.

Det er noe helt annet og bare en liten del av det jeg kaller kapasitet

 

 

Så, du vet ikke hva forskerene driver med, alt du vet er at du ikke stoler på der de driver med?

å spørre om noe som du får svar på og så bruke svarer for sverte meg om noe helt annet er nærme trakassering å regne

 

Du spurte meg om jeg viste om forskerene forsket på fotoner og vekt .

jeg skrev at det gjorde de neppe

Da trenger du ikke å bruke det i et skittent spill

Lenke til kommentar

Prøver bare å finne ut hva du vet og ikke om det du lurer på/avfeier...

 

Hadde du vist om hvilke eksperimenter forskere utfører, så kunne vi diskutert de og kanskje funnet ut hvorfor du ikke stoler på de.

Det går an spørre uten å blande for mye sammen ?

( siden du er veileder så burde vite bedre )

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Vel, siden du har vært medlem her siden 2004 så burde du jo vite bedre du også. Hvis å sitere deg og bruke det i diskusjonen er trakassering så bør du slå opp trakassering i leksikonet ditt.


Hvis du ikke kan stå inne for det du skriver her inne så burde du kanskje slutte å skrive.

Lenke til kommentar

Vel, siden du har vært medlem her siden 2004 så burde du jo vite bedre du også. Hvis å sitere deg og bruke det i diskusjonen er trakassering så bør du slå opp trakassering i leksikonet ditt.

Hvis du ikke kan stå inne for det du skriver her inne så burde du kanskje slutte å skrive.

han spurte om noen eksperimenter som jeg oppfattet hadde mad vakt og fotoner å gjøre også bruker han det som et argument mot at jeg ikke vet noen ting

 

Da skal ikte du få rote det ende mere till

Lenke til kommentar

 

Vel, siden du har vært medlem her siden 2004 så burde du jo vite bedre du også. Hvis å sitere deg og bruke det i diskusjonen er trakassering så bør du slå opp trakassering i leksikonet ditt.

Hvis du ikke kan stå inne for det du skriver her inne så burde du kanskje slutte å skrive.

han spurte om noen eksperimenter som jeg oppfattet hadde mad vakt og fotoner å gjøre også bruker han det som et argument mot at jeg ikke vet noen ting

 

Da skal ikte du få rote det ende mere till

 

 

Nei. Du sier indirekte at du ikke har PEILING på hvordan forskerne vet om fotonet har vekt eller ei. I tillegg til å innrømme at du ikke vet hvordan de finner dette ut, klarer du å si at du ikke stoler på metodene deres (metodene du ikke engang vet hva er)

 

 

Så vit jeg vet så gidder ikke forskeren å undersøke om fotoner har vekt .

Så, du vet ikke hva forskerene driver med, alt du vet er at du ikke stoler på der de driver med?

 

Lenke til kommentar

Jeg spurte om du vite hvilke eksperimenter det er snakk om.

Du svarer noe diffust(tror ikke forskere gidder forske)

Jeg skriver det jeg tror du mener i klartekst.

 

Om jeg feiltolket svaret ditt, så må du nesten si det :)

Du spurte om jeg vet hvilke eksperimenter forskeren driver med i en setting der vi prater om fotoner

jeg svarte på det jeg trodde du spurte om fordi du ikke spesifiserte spørmålet bedre

 

For øving så kan jeg ikke vite alt hva forskerne driver på med bare hva de har gjort ( ihvertfall noe av det ) og det de har sagt det de gjør

Lenke til kommentar

 

 

Vel, siden du har vært medlem her siden 2004 så burde du jo vite bedre du også. Hvis å sitere deg og bruke det i diskusjonen er trakassering så bør du slå opp trakassering i leksikonet ditt.

Hvis du ikke kan stå inne for det du skriver her inne så burde du kanskje slutte å skrive.

han spurte om noen eksperimenter som jeg oppfattet hadde mad vakt og fotoner å gjøre også bruker han det som et argument mot at jeg ikke vet noen ting

 

Da skal ikte du få rote det ende mere till

 

 

Nei. Du sier indirekte at du ikke har PEILING på hvordan forskerne vet om fotonet har vekt eller ei. I tillegg til å innrømme at du ikke vet hvordan de finner dette ut, klarer du å si at du ikke stoler på metodene deres (metodene du ikke engang vet hva er)

 

 

Så vit jeg vet så gidder ikke forskeren å undersøke om fotoner har vekt .

Så, du vet ikke hva forskerene driver med, alt du vet er at du ikke stoler på der de driver med?

 

 

blind er du også , kanskje du burde lese mer av denne tråden før du kommenterer så du forstå sammenhengen

Lenke til kommentar

 

Jeg spurte om du vite hvilke eksperimenter det er snakk om.

Du svarer noe diffust(tror ikke forskere gidder forske)

Jeg skriver det jeg tror du mener i klartekst.

 

Om jeg feiltolket svaret ditt, så må du nesten si det :)

Du spurte om jeg vet hvilke eksperimenter forskeren driver med i en setting der vi prater om fotoner

jeg svarte på det jeg trodde du spurte om fordi du ikke spesifiserte spørmålet bedre

 

For øving så kan jeg ikke vite alt hva forskerne driver på med bare hva de har gjort ( ihvertfall noe av det ) og det de har sagt det de gjør

 

Ja, jeg spurte i en setting om fotoner, det var også eksperimenter om fotoner jeg mente, ikke generellt sett.

Du svarte "Så vit jeg vet så gidder ikke forskeren å undersøke om fotoner har vekt .", ett helt ok svar som kort og godt sier at du ikke vet noe om eksperimenter rundt fotoner.

 

Ut fra svaret ditt der du til og med nevner fotoner, så tolket du spørsmålet mitt helt riktig, at det var konkret om fotoner jeg spør om.

 

Ingen vet hva alle forskere driver med, hva alle driver med er heller ikke relevant når man snakker om fotoner.

 

Når du i stedet for å si/lenke til ett eksperiment sier at "Så vit jeg vet så gidder ikke forskeren å undersøke om fotoner har vekt .", så tyder jo dette ganske tydelig på at du ikke engang vet om forskere har undersøkt om fotoner har vekt.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

 

blind er du også , kanskje du burde lese mer av denne tråden før du kommenterer så du forstå sammenhengen

 

 

Hvorfor er eg blind?

 

fordi du driver å blander inn ting som ikke har noe med det man diskuterer og så bruker dert som et argument at jeg ikke forstår spørselen eller kommer med feile svar

Lenke til kommentar

 

 

Jeg spurte om du vite hvilke eksperimenter det er snakk om.

Du svarer noe diffust(tror ikke forskere gidder forske)

Jeg skriver det jeg tror du mener i klartekst.

 

Om jeg feiltolket svaret ditt, så må du nesten si det :)

Du spurte om jeg vet hvilke eksperimenter forskeren driver med i en setting der vi prater om fotoner

jeg svarte på det jeg trodde du spurte om fordi du ikke spesifiserte spørmålet bedre

 

For øving så kan jeg ikke vite alt hva forskerne driver på med bare hva de har gjort ( ihvertfall noe av det ) og det de har sagt det de gjør

 

Ja, jeg spurte i en setting om fotoner, det var også eksperimenter om fotoner jeg mente, ikke generellt sett.

Du svarte "Så vit jeg vet så gidder ikke forskeren å undersøke om fotoner har vekt .", ett helt ok svar som kort og godt sier at du ikke vet noe om eksperimenter rundt fotoner.

 

Ut fra svaret ditt der du til og med nevner fotoner, så tolket du spørsmålet mitt helt riktig, at det var konkret om fotoner jeg spør om.

 

Ingen vet hva alle forskere driver med, hva alle driver med er heller ikke relevant når man snakker om fotoner.

 

Når du i stedet for å si/lenke til ett eksperiment sier at "Så vit jeg vet så gidder ikke forskeren å undersøke om fotoner har vekt .", så tyder jo dette ganske tydelig på at du ikke engang vet om forskere har undersøkt om fotoner har vekt.

 

først spør du om jeg vet om forskerne driver å forsker på fotoner.

jeg svar at så vidt jeg vet så driver de ikke forsker på en kombinasjon av fotoner og vekten på dem .

noe annen her jeg ikke svart på i det innlegget .

 

at du tolker det som jeg svar at jeg ikke har peiling på hva forskeren driver med sier mer om at du egentlig ikke bryr deg om hva jeg svarer . du er bar ute etter å beskylde meg for å være kunnskapsløs enda en gang.

Og det er trakasserin om så i en mildere form

Lenke til kommentar

 

først spør du om jeg vet om forskerne driver å forsker på fotoner.

jeg svar at så vidt jeg vet så driver de ikke forsker på en kombinasjon av fotoner og vekten på dem .

noe annen her jeg ikke svart på i det innlegget .

 

at du tolker det som jeg svar at jeg ikke har peiling på hva forskeren driver med sier mer om at du egentlig ikke bryr deg om hva jeg svarer . du er bar ute etter å beskylde meg for å være kunnskapsløs enda en gang.

Og det er trakasserin om så i en mildere form

 

Så, du vet hvilke forsøk en som forsker på fotoner driver med?

 

Jeg blir forvirret her, først sier du at du ikke vet om det blir forsket på vekten til fotoner, så klager du på at jeg sier at du ikke vet om det blir forsket på vekten til fotoner eller ikke...

 

 

Jeg kan jo spørre, hva nøyaktig er det du mener er feil?

Hvilke beviser for at fotoner ikke har masse er du uenig i?

Lenke til kommentar

Det er ikke rar du blir forvirret når du til og med klarer å forvirre meg .

forventet du et helt annet svar en det jeg svarte ?

 

Hvis man forholder seg til fotoner så er det mye som tyder på at forskeren ikke er interessert i forske forholdet mellom vekt og fotoner

 

Det er det samme svare jeg har gitt deg noen ganger nå, men skrevet på forskjellige måter

 

 

siden forskerne mener at fotoner ikke blir påvirket av gravitasjon med ett unntak samtidig som masse blir påvirket av alle tyngdekraft .

så vil man jo undres om om ikke disse fotonene , likevel er partikler med en astronomisk liten masse ( vekt )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...