eriknor Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Så kom uværet. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Dette er vel det vi kaller et blinkskudd. Grattis. ;-) Mvh Thor Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 DAGENS BILDE: Det var litt av et ruskevær som dro over Østlandet i går. En skikkelig god grunn til å holde seg innendørs - hvis man ikke er ivrig fotograf, selvsagt. Enhver som har forsøkt å fotografere lyn selv, vet at det er en blanding av flaks og kunnskap som skal til. Erik ser ut til å ha hatt solide doser av begge deler her. Komposisjonen sitter som et skudd, lynet vises i all sin detaljerte prakt og vi ser akkurat nok detaljer i skyer og øvrig landskap til at vi får en følelse av størrelse. Bra jobba! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Gratulerer med dagens:-) Knallbilde som er gjennomført bra på alle måter. Veldig godt jobba. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Gratulerer med dagens bilde.Det var blinkskudd. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 DAGENS BILDE: Det var litt av et ruskevær som dro over Østlandet i går. En skikkelig god grunn til å holde seg innendørs - hvis man ikke er ivrig fotograf, selvsagt. Enhver som har forsøkt å fotografere lyn selv, vet at det er en blanding av flaks og kunnskap som skal til. Erik ser ut til å ha hatt solide doser av begge deler her. Komposisjonen sitter som et skudd, lynet vises i all sin detaljerte prakt og vi ser akkurat nok detaljer i skyer og øvrig landskap til at vi får en følelse av størrelse. Bra jobba! Takk for det. Flaksen i dette tilfelle er at uværet drar forbi på litt avstand, slik at jeg kan stå ute og fotografere. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 DAGENS BILDE: Det var litt av et ruskevær som dro over Østlandet i går. En skikkelig god grunn til å holde seg innendørs - hvis man ikke er ivrig fotograf, selvsagt. Enhver som har forsøkt å fotografere lyn selv, vet at det er en blanding av flaks og kunnskap som skal til. Erik ser ut til å ha hatt solide doser av begge deler her. Komposisjonen sitter som et skudd, lynet vises i all sin detaljerte prakt og vi ser akkurat nok detaljer i skyer og øvrig landskap til at vi får en følelse av størrelse. Bra jobba! Takk for det. Flaksen i dette tilfelle er at uværet drar forbi på litt avstand, slik at jeg kan stå ute og fotografere. Rett sted til rett tid, med andre ord. Jeg vurderte å ta turen ut selv, men vips hadde vi uværet rett over oss. Både vått og såpass intenst at jeg ikke turde å friste skjebnen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Skikkelig treff på det lynet! Bra jobba! Lenke til kommentar
mattist Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Grattis, veldig flott bilde! Kan du dele med oss hva du brukte av ISO/lukkker/blender etc? Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Grattis, veldig flott bilde! Kan du dele med oss hva du brukte av ISO/lukkker/blender etc? Ja, det står i Exif. 30s F/11 ISO200 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Tror det kommer et par til de nærmeste dagenene. Natten var nemlig het. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Eksepsjonellt fint bilde vil jeg si, gratulerer! Lenke til kommentar
nutini Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Gratulerer. Flott treff ! Arvid. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 gratulerer..... fantastisk bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg