Jonas2 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hei Jeg installerte en gammel versjon Demon tools på min Win7 pc. Dette skulle jeg ikke gjort. Jeg får bluescreen under boot, og tastaturet mitt fungerer ikke i repareringsverktøyet til windows, og får derfor ikke adgang til "advanced options". Har også prøvd Hirens Boot CD. Men her får jeg ikke HBCD vertkøyet som burde vært der. Håper noen kan hjelpe meg, på forhånd takk! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hvor langt kommer du før den bluescreen'er? Får du bootet safemode? Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Hei! Jeg kommer ikke lengre enn at jeg ser logoen. Kommer desverre ikke inn i safe mode heller. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Har du mye på harddisken(e) som du skal ta vare på? Isåfall ville jeg vurdert å koblet de til en annen pc og hentet ut backup først av alt. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Ja det skal jeg gjøre. Holder på nå med windows xp lite og manuelt overfører filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå