Anders Leipsland Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det er pga at det må img tegnene må være med caps Om det stemmer og gjelder nye tags også så er det noe som absolutt bør fikses Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Forumet virker vel&bra foreløbig men det er en ting jeg savner: En knapp/snarvei til sine egne siste posts/replies... eks. *My 10 last posts* eller noe likt... Det hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Forumet virker vel&bra foreløbig men det er en ting jeg savner: En knapp/snarvei til sine egne siste posts/replies... eks. *My 10 last posts* eller noe likt... Det hadde vært kjekt Har du prøvd Min assistent? (genial funksjon ja...) Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 hmm..bare 290 000 inlegg totalt? er det en bug,eller er resten slettet/forsvunnet? EDIT:Hva er det Advarsel 0% greiene? Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hva skjedde? Brøt nettet sammen.... Ja, Easynet hadde problemer. Ser ut til at vi er på nett igjen nå. Vi har ikke fått noen tilbakemelding på hva feilen skyldtes enda. Når det gjelder bugs og savnede funksjoner i forumet vil dette bli tatt hånd om fortløpende. Hyggelig å se at det nye forumet blir godt mottatt hvertfall! Mvh, Amund Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Håper det strippede amac skinnet kommer. Det er det diggeste skinnet som finnes! Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Savner at man kan se hvem som er inne på en kategori Liste over innloggede medlemmer på forumforsiden MÅ være alfabetisk Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 savner "siste fra forum"... Lenke til kommentar
drall Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det bare meg eller er all teksten bold? Det er litt travelt å lese synest jeg. I tillegg gjør det at du ikke kan bruke bold funksjonen selv til å fremheve ting. Denne setnginen er skrevet med boldtagger Denne er skrevet uten boldtagger. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Denne setnginen er skrevet med boldtaggerDenne er skrevet uten boldtagger. De er rimelig ulike hos meg Lenke til kommentar
Yezz` Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser bra ut detta. bare få det 100% Norsk så er dette topp. Hadde problemer med å komme inn fram til for ca. en time siden, men nå ser det ut til å gå greit. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det bare meg eller er all teksten bold? Det er litt travelt å lese synest jeg. I tillegg gjør det at du ikke kan bruke bold funksjonen selv til å fremheve ting. Denne setnginen er skrevet med boldtagger Denne er skrevet uten boldtagger. Uhm, det ser veldig bra ut her. Den øverste setningen er med fet skrift, den nederste er vanlig... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 hmm..bare 290 000 inlegg totalt?er det en bug,eller er resten slettet/forsvunnet? EDIT:Hva er det Advarsel 0% greiene? SE her. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Har nå gjort tre templater bruktbare: Det gjelder: - Hardware.no - Akamera.no - Amotor.no Videre må jeg få fikset problemene deres ikveld. Er det noe dere mener ikke stemmer ønsker jeg et skikkelig printscreen av dette slik jeg kan finne tilbake til problemet. Sjekk først om det ikke er et lokalt problem slik jeg ikke må lete for ingen nytte. Ellers tas ønsker mot med takk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Er det flere som har lagt merke til at man kan ha opp til 5000 tegn i signaturen sin, litt i meste laget kanskje Ellers ser det jo fint ut... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 ..Jo.. Er det flere som har problemer med at iexplorer klikker når du skal klikker på back knappen? (gjelder iexplorer 5) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Vet ikke om dette er skrevet før, men jeg gidder ikke engang skumme threaden. Uansett, menyen i margen til venstre (den delen med ikonene) er helt screwed, dvs at ikonene er helt til høyre innenfor kolonnen, samt at der ikke er noen tekst. En annen ting, kommer quickreply ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 En idiell signatur størrelse er [size=0], eventuelt sammen med [b]. En annen ting som irriterer er at avatar blir dratt ut pga at den egentlig støtter 80x80 er det vel eller noe sånt. Lenke til kommentar
drall Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 De er rimelig ulike hos meg Da kan jeg stadfeste at i konqueror er all teksten bold, i MozillaFirebird er den som den skal være. Imidlertid funker menyen og alt som den skal i konqeuror-3.1.4, men ikke i mozilla-1.5. Prøvde å kjøre w3.org sin html validator på foumet. Fikk masse feil, er det tiltenkt? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 En annen ting, kommer quickreply ? Quickreply er jo kommet(du må slå den på), men hos meg er det ikke alltid den dukker opp. Noen emner kommer den opp, noen ikke....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå