John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Gratulere HW.no med nytt FORUM. Lykke til. Signaturen ble enorm stor, skal prøve å rette på den straks. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Tror egentlig ikke det var et sjakktrekk å åpne forumet igjen. Folk bare syter og klager, når det er veldig tydelig at de ikke er ferdig med oppgraderingen. Dere som er ansvarlige for oppgraderingen: Gå inn i ACP og skru av forumet, og gjør dere ferdig... Folk klarer seg i et døgn til uten hw.no forumet. Er du gal!? Det funker jo finfint nå. Bare noen småbugs... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvor får jeg forandret størrelsen på signaturen min. :grine: Hjelp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Som dere ser så har vi litt småproblemer, dette er noe som man alltid har når man starter med nye ting, og for at vi skal kunne finne alle problemene så må vi ha forumet oppe å gå.. Da vi ikke klarer å finne alle problemene selv Vi håper at dere gir oss litt tid med å fikse alt og hjelper oss med å finne problemer som dere kommer over slik at vi kan få ting up and running Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvor får jeg forandret størrelsen på signaturen min. :grine: Hjelp. My controls > My signature hvis jeg husker rett :-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Må man skrive et innlegg for å kunne abbonere på en tråd? Hurtigsvar er forresten genialt. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg fant ut hvordan jeg skulle bytte skriftstørrelse. Takk Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 jeg har litt problemer med det nye forumet : Opera fixer ikke linken : phttp://forum.hardware.no/index.php?amp;st=20 for å gå til neste side i diskusjonen på forum menyen ser jeg ikke text, men bare 80% av ikonene men ellers er det bra Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Var i kontrollpanelet og skiftet fra engelsk til norsk og sidene ble mye bedre. Enig det ble bedre når vi byttet fra engelsk til norsk tekst. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 jeg har litt problemer med det nye forumet : Opera fixer ikke linken : phttp://forum.hardware.no/index.php?amp;st=20 for å gå til neste side i diskusjonen på forum menyen ser jeg ikke text, men bare 80% av ikonene men ellers er det bra Det er fordi det står en p foran http:// som ikke skal være der. Det blir vel fikset snart. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Under min avatar står det "advarsel" og en rosa bar.. Hva er den til, som jeg kan se så er det kun jeg som har denne. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Under min avatar står det "advarsel" og en rosa bar.. Hva er den til, som jeg kan se så er det kun jeg som har denne. Det er en funksjon som gjør at moderatører kan advare brukerene og når den nå 100% får du ferie. Grunnen til at det bare er du og moderatører som kan se denne er vel bare slik at hvis du ikke vil at andre skal få vite om at du er en dritt som har blitt advart noen ganger så kan ikke andre se den, men hvis den er på 0% har du ingenting å frykte. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 jeg har litt problemer med det nye forumet : Opera fixer ikke linken : phttp://forum.hardware.no/index.php?amp;st=20 for å gå til neste side i diskusjonen på forum menyen ser jeg ikke text, men bare 80% av ikonene men ellers er det bra Dette er hovedproblemet med forumet slik det er nå, veldig tungvint å navigere når dette ikke funker, det fungerer fra "hovedtreet" der alle diskusjonene står, men trykker du på ett sidenummer inne i selve diskusjonene er den p'en der og ødelegger, håper dere for ordnet det fortest mulig. AtW Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg vet ikke om dere ser det, men under nicket står det: warn 0% også fem firkant blokker.... hva er dette? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Under min avatar står det "advarsel" og en rosa bar.. Hva er den til, som jeg kan se så er det kun jeg som har denne. Det er en funksjon som gjør at moderatører kan advare brukerene og når den nå 100% får du ferie. Grunnen til at det bare er du og moderatører som kan se denne er vel bare slik at hvis du ikke vil at andre skal få vite om at du er en dritt som har blitt advart noen ganger så kan ikke andre se den, men hvis den er på 0% har du ingenting å frykte. Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Men de går fortsatt bare å lese første og siste side i en tråd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Warn greiene som står under dere er Warnings systemet vårt som vi bruker, dere kan selv se deres egen og ikke andre sin. Problemet med sidelinken er fikset. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg kan gå på alle sidene på denne tråden nå. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Nå er vist P'en vekk Dette var en forandring til det bedre ja! Synd at engelsk ble satt som default språk, men det er ikke så vanskelig å forandre det .. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Warn greiene som står under dere er Warnings systemet vårt som vi bruker, dere kan selv se deres egen og ikke andre sin. Problemet med sidelinken er fikset. takker og bukker nå virker den,jeg sier ikke ifra for å vere masete men regner med dere vil ha tips om ting man ser er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå