inaktiv000 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg forsøkte nettopp å søke på 'UPS', men fikk ikke lov da det var under 4 tegn. På et dataforum, der halvparten av ordene vi skriver er TBF'er, burde det å være lov til å søke på kortere ord være en selvfølge. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg forsøkte nettopp å søke på 'UPS', men fikk ikke lov da det var under 4 tegn. På et dataforum, der halvparten av ordene vi skriver er TBF'er, burde det å være lov til å søke på kortere ord være en selvfølge. kunne kansje søke etter "ups 360 W" eller noe sånt da Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hehe, da går jeg jo glipp av mange treff. Savner også at egosearch funksjonen blir fikset, kan noen komme med status på dette? Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg venter fortsatt på at de resterende meldingene fra det andre forumet blir overført. Men for all del, ta den tiden dere trenger . Jeg bare håper dere orker å gjøre det i det hele tatt ;D Lenke til kommentar
Fury Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg venter fortsatt på at de resterende meldingene fra det andre forumet blir overført. Men for all del, ta den tiden dere trenger . Jeg bare håper dere orker å gjøre det i det hele tatt ;D Ta en titt til du Er oppe i 1.2 millioner inlegg nå. Omtrentelig det samme som det var før forumskiftet... Men noen dager før husker jeg det var noe rund 1.28. Det skulle vel ha rundet 1.3 for lengst? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kan dere vennligst fikse det problemet jeg skrev om tidligere? Hvis jeg logger meg inn på overklokking og så følger en e-post link til hardware blir jeg hos hardware regnet som ikke innlogget. Dette er DRIT irriterende. Det skjer selv om jeg har valgt automatisk innlogging. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg vet dette har blitt spurt om mange ganger før i tråden, men når kommer egosearch tilbake? Når man trykker på Min assistent så står det "Siden ditt siste besøk... ...er det skrevet x nye innlegg.( Vis ) Ingen av disse innleggene er svar på emner du har startet." Dette står det selv når noen har svart på mine innlegg, hvorfor skjer det? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Egosøk har vært på hovedmenyen ganske lenge vell å merke ikke i standard templaten men i alle andre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Kan dere vennligst fikse det problemet jeg skrev om tidligere? Hvis jeg logger meg inn på overklokking og så følger en e-post link til hardware blir jeg hos hardware regnet som ikke innlogget. Dette er DRIT irriterende. Det skjer selv om jeg har valgt automatisk innlogging. Jobbes med Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Egosøk har vært på hovedmenyen ganske lenge vell å merke ikke i standard templaten men i alle andre. Oooops, my bad Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Egosøk har vært på hovedmenyen ganske lenge vell å merke ikke i standard templaten men i alle andre. Jess, men kan dere fikse den og? Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jojo fin den.. ikke så forskjellig som jeg hadde fryktet da.. likte jo godt den gamle men merker at dette systemet fungerer mye kjappere enn før iallefall... Lenke til kommentar
falut Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Unskyld.. men jeg orker ikke å bla igjennom 27 sider for å finne ut om dette har blitt svart på før.... er det bare jeg som ser denn derre advarselgreia til cecolon....? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hehe, det er nok bare en helt "vanlig" avatar Lenke til kommentar
falut Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ååå... nice :-) nå følte jeg meg bra dumm ja... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Heh, trengte bare en avatar. Hvis folk blir veldig forvirret kan jeg godt fjerne den igjen Lenke til kommentar
pertm Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har ikke lest igjennom hele tråden for å finne ut om denne her er rapportert allerede. Jeg har funnet ut at hvis en går inn i en tråd som har meldinger over flere sider og man klikker på linken til den første så vil en komme til der en har listet opp alle trådene. (Her kommer en til tilbakemldinger). Jeg mener at en ikke klikker på '1' tallet men på 'første' som kommer over meldingene. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fjerna sticky på tråden, sidan dei fleste barndomssjukdommane no har vorte fiksa. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Men nå kommer jo redigert av: med en gang igjen. Det er irriterende Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Du kilogram, kvar skal vi kvina no? Skal vi oppretta nye trådar, eller fortsetter vi her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå