Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

orka ikke lese igjennom alle postene her, men jeg ser at avataren min blir strekt uten at jeg kan endre det, så jeg titta innpå kontrollpanel der hvor man legger til url og der sto det noe om at avataren blir forminsket hvis den er for stor, men det står ikke noe om forstørring, er det da en bug?

Lenke til kommentar

Gå inn der du finner avataren i instillingene. Trykk på Oppdater avater -knappen (mulig du må trykke på "gjenopprett"-linken ved avatar url'en først) Da går den tilbake til den oppløsningen den har uten å bli strekt. Tror nok det er en liten bug her for det virker som om "bilderedusereren" strekker de gamle avaterene til default størrelsen.

Men siden man har gått fra 50x50 til 80x80 kan jo det være en gyldig anledning til å gjøre avataren sin litt mer synlig. ;)

Lenke til kommentar
Hmmm... ser at etter at jeg har trykket på pila ved siden av trådnavn i egosearch, blir tråden ikke "merket som lest", dvs. neste gang jeg går inn i egosearch og trykker på pila kommer jeg til samme tråden :shrug:

Trykk "oppdater" (eng: "refresh") på Egosearch-siden så oppdateres pila til nyeste uleste post eller fjernes dersom det ikke er noen nye uleste poster.

Problemet dukker bare opp hvis nettleseren din cacher søket eller dersom du trykker "tilbake".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
...og når jeg trykket på første, kom jeg til forumforsiden.

Samme problem har jeg også rapportert tidligere, uten at noe har skjedd. Men de har jo endel å tenke på pr. nå...

Lenke til kommentar

Hmm, tenkte på en ting. Er det mulig å få opp "dag" der det står:

Skrevet: 02/11/2003 : 14:47

Slik at det står:

Skrevet: Søndag 02/11/2003 : 14:47

Om dette kan endres i kontrollpanelet vil jeg gjerne vite hvor. Jeg klarte ikke å finne noe når jeg så raskt igjennom.

Edit: endre litt på Quotene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...