Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!

Anbefalte innlegg

Sett at noen lager et tråd med et eller annet innhold. Så etter hvert som tråden utvikler seg å kanskje den som startet tråden ikke er enig i det som skrives, hva da?

Skal en bruker ha rett til å slette hele tråden med alle postene til alle andre?

Nettopp. Dette er ikke bra i det hele tatt.

Edit: Jeg gjorde et forsøk i Testposter, men jeg hadde ikke mulighet til å slette tråden.

2xEdit: Det er en skrivefeil til, når man svarer i en tråd får man en liste over de 10 siste innleggene; 'Siste 10 innlegg [ i omvend rekkefølge ]', her mangler det en 't'. :)

3xEdit: Hm. Den der 'Redigert av'-taggen ser ut til å være litt humørsyk. Av og til dukker den ikke opp etter jeg har redigert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit: Jeg gjorde et forsøk i Testposter, men jeg hadde ikke mulighet til å slette tråden.

Jeg prøvde også dette, men jeg la også inn et svar. Da slettet jeg tråden uten problem..

Edit: nå har jeg slettet en tråd uten at jeg hadde svart, det gikk det også.

Skal prøve og vente en liten stund å se om det går da.

Edit2: Nå har jeg slettet tråden etter en stund. Det gikk det også..

Lenke til kommentar

Hadde også problemer med ego linken, men fant ut at vist jeg lagra linken i bokmerker uten å åpne den først så går det.

Mine Innlegg

Høyreklikk på denne linken og legg den til i bokmerker så kan du trykke på denne hver gang du vil oppdatere siden. Funker ikke vist du åpner linken først å så legger den i bokmerker. Vet ikke helt hvorfor de har laget det sånn men det kommer en lang kode etter adressen når du åpner den.

Da blir det akkurat som i gamle dager :woot:

Lenke til kommentar
Det går forsatt ikke ann å søke på nick... Får bare feilmelding om at ordet er for kort, noe som det ikke er!

Jo, ordet er for kort. du skriver jo ikke inn noe søkeord!

Hva trenger du å søke etter egne poster for da? Det er jo det vi har egosearch for...?

Trenger man å finne sine egne poster ute å være innlogget bruker ma like linke som ligger under brukernavnet sitt? (klikk på navnet ditt i en av postene dine og velg "Finn poster av denne personen (eller noe slikt))

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Vel, nå har jeg fikset egosearch på en hurtigknapp. Men ligger selve egoserarch-linken et sted på forumet og i så fall: hvor da? Har ikke funnet den enda...

Lenke til kommentar
Det går forsatt ikke ann å søke på nick... Får bare feilmelding om at ordet er for kort, noe som det ikke er!

Jo, ordet er for kort. du skriver jo ikke inn noe søkeord!

Hva trenger du å søke etter egne poster for da? Det er jo det vi har egosearch for...?

Trenger man å finne sine egne poster ute å være innlogget bruker ma like linke som ligger under brukernavnet sitt? (klikk på navnet ditt i en av postene dine og velg "Finn poster av denne personen (eller noe slikt))

Syns nesten du svarer litt frekt inniblandt når vi prøver å komme med tips til forandringer.

Der snakk om se hva andre har svart på innlegget ditt, ikke nødvendigvis søke på poster, men på tråder der brukeren har postet. Fårstår du ikke det?

Forresten så visste jeg ikke at det fantes en egosearch.. Og hvor er den forresten?

Ordet er heller ikke for kort, hvis det skal være nødvendig å fylle inn nick og søkeord så syns jeg søkefunskjonen er latterlig.

"Feilen" er rettet nå.

Lenke til kommentar

Er litt usikker på om dette er spurt om før, men men. Det er planen at alle gamle poster skal inn i forumet igjen ? Det var vel bare under 1/4 som ble konvertert i begynnelsen ?

Grunnen til at jeg spør er at jeg savner en del informasjon som var i gamle poster :).

Keep up the good work, vet dere gjør så godt dere kan og at det ikke er så lett å få til 10000 på en gang ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...