Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Søk etter: ord1 AND ord2 AND ord3 Vet ikke om du kan søke etter uttrykk tho. "ord1 ord2 ord3" ser ikke ut til å virke ./ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Grensen for søkestrengen skal vi få ordnet Bra saker! AtW Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men den viktigste funksjonen på forumet "vis mine poster" mangler fremdeles . http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego funker flott den Ja den funker forsåvidt greit. Men når jeg svarer i denne tråden så kommer ikke denne opp på toppen av min ego liste etterpå selv om jeg oppdaterer siden. Sånn var det før. Noen andre som har samme problem?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Når jeg bruker standard IPB-skinnet, er det noen av kategoriene i OK.no som er i ok.no-skin, selv om jeg velger et annet. Dette gjelder bare noen (tilbakemeldinger, diskuter artikler osv.). EDIT: På forsiden til HW.no var det slik at når du holdt musen over linkene til "siste fra forum", viste kategorien tråden var postet i. Det er borte vekk nå. Er det mulighet for å få det tilbake? Lenke til kommentar
alftore Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Trykk på første side fungerer ikke Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kan noen få opp igjen nyheter på forsiden til ok.no? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Registreringsdato er en fornuftig måte å "se" hvor lenge brukeren har vært på forumet. Om det er nr. 5000 eller 10000 sier meg 0 om hvor lenge brukeren har vært her. 0 er vel en drøy overdrivelse. Medlem nr 5000 har vært her lengere en medlem nr 10000! Jeg er helt enig i at dato også bør stå der. Men skulle det bli et valg mellom disse to tingene, så gjør faktisk medlemsnummer samme nytten. Du har rett, jeg skjønner jo at nr 10000 registrerte seg etter nr 5000 osv. Men har nr 10000 vært registrert her i 1/2 år ? 1 år? 2år? eller registrerte han seg i går? Registreringstakten varierer også ganske mye så det er også umulig å si om nr 3000 var registrert ca like lang tid etter nr 2000 som nr 2000 var etter nr 1000. Dato sier ALT om dette. Å lete etter eller prøve å forstå registreringsnummeret er nesten som å henvise til telefonnummere i telefonkatalogen med sidetall, kolonnetall, linjenr i stedet for Etternavn, fornavn mellomnavn. Men du skjønner sikkert hva jeg mener. Tror ikke jeg skal kommentere dette så mye mer da vi sporer litt av her. Tror faktisk ikke det nødvendigvis stemmer heller. Jeg mener å ha sett en med brukernummer på rundt 50 som var registrert i 2003... Brukernummer er vel bare den ID'en de har i databasen, og når den ble konvertert var det gjerne alfabetisk de kom inn.. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Orket ikke å lese gjennom 23 sider, så jeg har ikke lest alt. DIGGER fast reply! DIGGER kalenderen! Digger at når man f.eks. trykker CODE-knappen settes taggen inn der tekstmarkøren er, ikke på slutten av teksten! Savner å kunne trykke "Neste Side" Alvorligste buggen jeg kunne finne: Følgende feil ble funnet: Beklager, men et medlem med navnet |_Cisco_|, kunne ikke finnes. Er du sikker på at det er riktig? Eneste måten jeg kan få logget meg inn på er å resette passordet. MAKSIMALT IRRITERENDE! Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Orket ikke å lese gjennom 23 sider, så jeg har ikke lest alt.DIGGER fast reply! DIGGER kalenderen! Digger at når man f.eks. trykker CODE-knappen settes taggen inn der tekstmarkøren er, ikke på slutten av teksten! Savner å kunne trykke "Neste Side" Alvorligste buggen jeg kunne finne: Følgende feil ble funnet: Beklager, men et medlem med navnet |_Cisco_|, kunne ikke finnes. Er du sikker på at det er riktig? Eneste måten jeg kan få logget meg inn på er å resette passordet. MAKSIMALT IRRITERENDE! Send en mail til [email protected] og beskriv problemet ditt... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fint med egosearch, men den er ennå ikke like god som den forrige.. Istedet for siste innlegg, burde det vært første uleste innlegg linken førte til. Men, men Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Registreringstakten varierer også ganske mye så det er også umulig å si om nr 3000 var registrert ca like lang tid etter nr 2000 som nr 2000 var etter nr 1000. Det er lett sak og finne ut om det! Bare gjøre litt research i medlemslisten, så kan man legge en fin tabell på minne. Eksempel tatt helt ut av luften: medlem nr 1000-4000 var f-eks registert høsten 2001 medlem nr 4000-9000 var registrert vinteren 01/02 osv osv. Men klart dato, eller egentlig bare måned og årstall er det beste. For akkurat hvilken dag et medlem har registert seg på får vel regnes som _litt_ overflødig informasjon Men hvis det cecolon sier stemmer, at medlemsnummerene er helt bort i natta, så bare glem det jeg akkurat sa. Jepp, men da var vi nok off-topic her Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tror jeg fant en ganske alvorlig bug her. I denne tråden http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=162753 fikk jeg opp moderingsvalg nederst til venstre. Der var det et valg merket i rødt "slett emnet"... Det skal vel ikke være slik? Rettelse: Jeg får det opp i alle tråder jeg har startet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du kan slette emner du selv starter... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du kan slette emner du selv starter... Tydeligvis Men det var jo ikke slik før da, men det er helt greit for meg. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du kan slette emner du selv starter... Eh. Hele tråden da eller? Er ikke det en Dum Ting? Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du kan slette emner du selv starter... Eh. Hele tråden da eller? Er ikke det en Dum Ting? Ikke så veldig? Hvorfor skulle det være så dumt? Greit å ha visst du skulle bæsje på leggen eller du fant en løsning på problemet ditt Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ikke så veldig? Hvorfor skulle det være så dumt? Greit å ha visst du skulle bæsje på leggen eller du fant en løsning på problemet ditt Jeg vil helt klart si at det er en Dum Ting dersom dette er tilfelle. Sett at noen lager et tråd med et eller annet innhold. Så etter hvert som tråden utvikler seg å kanskje den som startet tråden ikke er enig i det som skrives, hva da? Skal en bruker ha rett til å slette hele tråden med alle postene til alle andre? Sett at f.eks at han som startet Firstmile-tråden finner ut at forum.hardware.no bare er for dumt. Skal han da ha rett til å slette et par hundre innlegg...? En ting er å slette egne poster, noe helt annet er å slette egne tråder. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Bare en liten skriveleif i viduet for nye innlegg Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 søkefunksjonen er føkka! jeg taster inn "j-o-k-k-i" i søk på medlem og jeg får opp en melding om at søkeordet må være på minst fire bokstaver. Fant det ut, men det burde gå ann å søke på forsiden på nick som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå