Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Registreringsdato er en fornuftig måte å "se" hvor lenge brukeren har vært på forumet. Om det er nr. 5000 eller 10000 sier meg 0 om hvor lenge brukeren har vært her. 0 er vel en drøy overdrivelse. Medlem nr 5000 har vært her lengere en medlem nr 10000! Jeg er helt enig i at dato også bør stå der. Men skulle det bli et valg mellom disse to tingene, så gjør faktisk medlemsnummer samme nytten. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har enkelte poster blitt bredere enn standard størrelse før? Kan ikke huske at jeg måtte dra bilde sidelengs før for å få lest all teksten? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Redigere egne innlegg.. Kan ikke redigere egne innlegg etter en tid.. Kan dere sette det så redigering alltid mulig.. Greit for di som vil/gidder å fixe billed linker i gamle innlegg TaZ Lenke til kommentar
SeVen Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg får fortsatt ikke logget inn med mitt egentlig brukernavn |SeVen| ! Står at han ikke finner brukernavnet i basen, men når jeg ber om nytt passord på brukernavn: |SeVen| finner han det, og sender ut mail med passord informasjon. Må da være noe tull med databasen deres ?! Må være noen bugs der. Litt irriterende at jeg må lage meg ny bruker...... Men virker som dere er mindre hjelpsomme her.. skrev en "forespørsel" på mail til dere for noen dager siden, har ikke hørt et pip. Skrevet endel innlegg her også hvor jeg spør om dette! :grine: :grine: Ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har ikke sett dette her før så here goes: gamle phpbb skjønte at www.osv. var en url, det gjør visst ikke ipb. Går det an å gjøre noe med dette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 En liten ting til: Takk for lista over brukere som er aktive i hver kategori, men er det mulig å få denne alfabetisk. Det samme gjelder listen over alle innloggede brukere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg får fortsatt ikke logget inn med mitt egentlig brukernavn |SeVen| !Står at han ikke finner brukernavnet i basen, men når jeg ber om nytt passord på brukernavn: |SeVen| finner han det, og sender ut mail med passord informasjon. Må da være noe tull med databasen deres ?! Må være noen bugs der. Litt irriterende at jeg må lage meg ny bruker...... Men virker som dere er mindre hjelpsomme her.. skrev en "forespørsel" på mail til dere for noen dager siden, har ikke hørt et pip. Skrevet endel innlegg her også hvor jeg spør om dette! :grine: :grine: Ingen som har peiling ? som vi har sagt, du må sende oss en mail om det slik at vi får adressen din og da kan vi fikse det med en gang. :-) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Registreringsdato er en fornuftig måte å "se" hvor lenge brukeren har vært på forumet. Om det er nr. 5000 eller 10000 sier meg 0 om hvor lenge brukeren har vært her. 0 er vel en drøy overdrivelse. Medlem nr 5000 har vært her lengere en medlem nr 10000! Jeg er helt enig i at dato også bør stå der. Men skulle det bli et valg mellom disse to tingene, så gjør faktisk medlemsnummer samme nytten. Du har rett, jeg skjønner jo at nr 10000 registrerte seg etter nr 5000 osv. Men har nr 10000 vært registrert her i 1/2 år ? 1 år? 2år? eller registrerte han seg i går? Registreringstakten varierer også ganske mye så det er også umulig å si om nr 3000 var registrert ca like lang tid etter nr 2000 som nr 2000 var etter nr 1000. Dato sier ALT om dette. Å lete etter eller prøve å forstå registreringsnummeret er nesten som å henvise til telefonnummere i telefonkatalogen med sidetall, kolonnetall, linjenr i stedet for Etternavn, fornavn mellomnavn. Men du skjønner sikkert hva jeg mener. Tror ikke jeg skal kommentere dette så mye mer da vi sporer litt av her. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Enig med Simen1, dato er å foretrekke. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 wææh 40% av siden er blank her burde være Automatisk Side størelse. i 1600*1200 er bare 40% av siden fylt med innhold, H side av skjerme har bare bakgrunnsbilde. Så flott! Da kan du jo ha oppe nettleseren i to vinduer samtidig! En på høyre side, og en på venstre. Da kan du se på det andre nettleser-vinduet når du klikker på linker i stedet for å kjede deg i et sekund eller to til den nye siden dukker opp. Det er litt irriterende at web-servere har så lang responstid, (mye på grunn av reklamebannere) at man må vente på at siden dukker opp bit for bit. Ved veksling mellom to nettlesere slipper man det meste av denne ventinga. Men jeg har bare 1152x864 så jeg får bare plass til en nettleser av gangen, og må ned på oppgavelinja for å veksle. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 wææh 40% av siden er blank her burde være Automatisk Side størelse. i 1600*1200 er bare 40% av siden fylt med innhold, H side av skjerme har bare bakgrunnsbilde. Så flott! Da kan du jo ha oppe nettleseren i to vinduer samtidig! En på høyre side, og en på venstre. Da kan du se på det andre nettleser-vinduet når du klikker på linker i stedet for å kjede deg i et sekund eller to til den nye siden dukker opp. Det er litt irriterende at web-servere har så lang responstid, (mye på grunn av reklamebannere) at man må vente på at siden dukker opp bit for bit. Ved veksling mellom to nettlesere slipper man det meste av denne ventinga. Men jeg har bare 1152x864 så jeg får bare plass til en nettleser av gangen, og må ned på oppgavelinja for å veksle. ctrl+tab tasten Ps kjører da også 2 skjermer så jeg kan ha 3 sider oppe samtidig 1*1600/1200 og 1*1280/1024 Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men den viktigste funksjonen på forumet "vis mine poster" mangler fremdeles . Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 En liten ting til: Takk for lista over brukere som er aktive i hver kategori, men er det mulig å få denne alfabetisk. Det samme gjelder listen over alle innloggede brukere. Er det mulig å få listet dem som er aktiv i gitt kategori øverst, slik det var før ? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men den viktigste funksjonen på forumet "vis mine poster" mangler fremdeles . http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego funker flott den Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men den viktigste funksjonen på forumet "vis mine poster" mangler fremdeles . http://forum.hardware.no/index.php?&act=Search&CODE=ego funker flott den Takker.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvorfor har dere totalt herpa søkefunksjonen?? Den var jo ikke sånn i går, nå kan du ikke søke på brukernavn eller noe lenger. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvorfor har dere totalt herpa søkefunksjonen?? Den var jo ikke sånn i går, nå kan du ikke søke på brukernavn eller noe lenger. Trykk på "Flere valgmuligheter" wææh 40% av siden er blank her burde være Automatisk Side størelse. i 1600*1200 er bare 40% av siden fylt med innhold, H side av skjerme har bare bakgrunnsbilde. Ja jeg vet at jeg kan velge default skinnet til Invisionbord men da forsvinner jo linkene på toppen Osv. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=162992 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Kan ikke flere valgmuligheter-menyen i søket være default? Den er jo ikke akkurat så overfylt, og det er bare tungvint å trykke på den knappen hele tiden. I tilleg går det ikke ann å søke på mitt brukernavn jeg får følgende feilmelding: "Ett eller alle av dine søkeord var under 4 bokstaver, eller så forsøker du å søke etter ord som ikke er tillat. Som f.eks 'html', 'img' o.l. Gå tilbake å skriv et lengre ord eller prøv med andre søkeord." er det fordi win er i navnet mitt, eller er det en annen grunn? Virker litt krass den begrensinga der om den tar med alle ord som innholder en forbudt tekststreng når de bare er 3 bokstaver lange. AtW Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Grensen for søkestrengen skal vi få ordnet Lenke til kommentar
FamP Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har et spørsmål ang. søkefunksjonen i InvB. Finner ut at på en av de 22 sidene denne tråden består av nå, finnes ordet "søkefunksjon". Men på hvilken av de 22 sidene???? Har lite lyst til å gå igjennom 22 sider.... Uansett, når jeg først er her, er spørsmålet mitt: Hvordan kan man utføre søk der alle ordene jeg skriver skal finnes i en post? Tidligere krysset en bare av for 'søk etter alle ordene'. Har prøvd med ord1 + ord2 +ord3 , men får et uttall poster som inneholder ETT av ordene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå