Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig med nytt forum, virker knall. bortsett fra en ting:

Vet ikke om det har blitt nevnt før, men orker ikke lese igjennom 22 sider for å sjekke det.

login.jpg

Hadde vært mye bedre med auto-login av som standard da denne kombinert med wand og delt maskin, funker dårlig synes jeg.. Evt om det kan velges fra kontrollpanel. kanskje vært bedre det?

sINNsRO:.

Endret av Goebbels
Lenke til kommentar

Hva med rankings som velges av moderatorer, eller stemmes frem av "folket" (F. eks. moderatorer nominerer en person, og lager vote på om de skal få en spesiell ranking)

Da vil "heltene" (de som bruker masse tid på en flott guide, eller hjelper mange) få "belønning" og man slipper å gå etter usikre verdier som postcount eller registrasjonsdato.

Jeg håper det ikke blir for stor diskusjon på dette, men hvis noen er enige kan de vel si fra :)

Lenke til kommentar

det med ranks har blitt diskutert og nedstemt 2-3 ganger før.

Ein ting eg merket var at når eg legger link i favoritter så kjem teksten opp som Hardware.no - Forum Hovedsiden i staden for Hardware - Forum <Navn på tråd>

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Hey kjempe, eneste jeg må klage på er at når jeg har bookmarks oppe i Opera så må jeg bla i bredden nå, det slapp jeg før.

Kjører 1152x864 nå må vel venne meg til 1280x960 nå!

Edit: Hva betyr Advarsel greiene jeg har under nick o.l.?

Endret av Gabba
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke tenkt å lese gjennom 21 sider, så kanskje er det nevnt før, men jeg savner den frekke knappen som ga meg en liste over tråder jeg har skrevet i (så man lett får oversikt over om det har kommet nye innlegg i disse). Jeg vet man kan bruke "Min Assistent, men jeg foretrekker en enkel enknappsløsning i stedet for å åpne popups.

Noen som har søkestrengen for å søke på innlegg med seg selv? Jeg har søkt på meg selv om lagret strengen, men etter noen timer får den ikke med seg de nye.

Ellers ser det bra ut. Og forresten behøver det ikke defineres som noen feilmelding at man ikke får opp resultater fra et søk. det er ikke en feil, det er et gyldig og ærlig søk på en term som av en eller annen grunn ikke eksisterer i forumet.

Lenke til kommentar
..medlemsnr er unødvendig etter min mening da det ikke sier meg noe som helst.

Hey, du kan vel telle? :p:

Man kan sikkert telle tallene i telefonkatalogen også, men det sier meg fortsatt ikke noen ting.

Registreringsdato er en fornuftig måte å "se" hvor lenge brukeren har vært på forumet. Om det er nr. 5000 eller 10000 sier meg 0 om hvor lenge brukeren har vært her.

Lenke til kommentar
Til alle som savner egosearch

..er det en enkel og god (midlertidig) løsning. Gå til Søk, filtrer etter navnet ditt og huk av for 'Søk navnet nøyaktig'. Velg 'alle forum' på 'søk hvor'. Utfør søket, og lagre URLen som bokmerke. Nå kan du utføre et søk på dine egne poster med et klikk. :)

Jada, dette har jeg prøvd, men urlen man får ved å gjøre dette søket er ikke fast for hver bruker. For et par timer siden var mitt søk dette, nå er søket dette. Det søket jeg gjorde for et par timer siden er altså utdatert (i bokmerkene mine ligger nå NuB1-4, alle gir ulikt resultat). Det virker som tiden man utfører søket bakes inn i søke-id'en.

Lenke til kommentar

wææh 40% av siden er blank her :( burde være Automatisk Side størelse.

i 1600*1200 er bare 40% av siden fylt med innhold, H side av skjerme har bare bakgrunnsbilde.

Ja jeg vet at jeg kan velge default skinnet til Invisionbord men da forsvinner jo linkene på toppen Osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...