Sinnsro Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hvorfor har jeg sånn advarsel greie på min "Advarsel: (0%)"... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Stilig med nytt forum, virker knall. bortsett fra en ting: Vet ikke om det har blitt nevnt før, men orker ikke lese igjennom 22 sider for å sjekke det. Hadde vært mye bedre med auto-login av som standard da denne kombinert med wand og delt maskin, funker dårlig synes jeg.. Evt om det kan velges fra kontrollpanel. kanskje vært bedre det? sINNsRO:. Endret 27. oktober 2003 av Goebbels Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 og da var det mysteriet oppklart Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ..medlemsnr er unødvendig etter min mening da det ikke sier meg noe som helst. Hey, du kan vel telle? : Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hva med rankings som velges av moderatorer, eller stemmes frem av "folket" (F. eks. moderatorer nominerer en person, og lager vote på om de skal få en spesiell ranking) Da vil "heltene" (de som bruker masse tid på en flott guide, eller hjelper mange) få "belønning" og man slipper å gå etter usikre verdier som postcount eller registrasjonsdato. Jeg håper det ikke blir for stor diskusjon på dette, men hvis noen er enige kan de vel si fra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) det med ranks har blitt diskutert og nedstemt 2-3 ganger før. Ein ting eg merket var at når eg legger link i favoritter så kjem teksten opp som Hardware.no - Forum Hovedsiden i staden for Hardware - Forum <Navn på tråd> Endret 27. oktober 2003 av zeph Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har en liten klage, det er ALT for LITEN plass på "Min Maskinvare", fikk jo ikke plass til alle maskinene mine Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Hey kjempe, eneste jeg må klage på er at når jeg har bookmarks oppe i Opera så må jeg bla i bredden nå, det slapp jeg før. Kjører 1152x864 nå må vel venne meg til 1280x960 nå! Edit: Hva betyr Advarsel greiene jeg har under nick o.l.? Endret 27. oktober 2003 av Gabba Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Edit: Hva betyr Advarsel greiene jeg har under nick o.l.? Asked and answered. Les tråden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg sitter på 1024 og siden funker perfekt her. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det kommer helt an på hvilket skin du bruker. Noe fyller skjermen, andre gjør det ikke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 HW-skinnet eg bruker fyller ikkje 1280 hos meg Lenke til kommentar
NuB Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nå har jeg ikke tenkt å lese gjennom 21 sider, så kanskje er det nevnt før, men jeg savner den frekke knappen som ga meg en liste over tråder jeg har skrevet i (så man lett får oversikt over om det har kommet nye innlegg i disse). Jeg vet man kan bruke "Min Assistent, men jeg foretrekker en enkel enknappsløsning i stedet for å åpne popups. Noen som har søkestrengen for å søke på innlegg med seg selv? Jeg har søkt på meg selv om lagret strengen, men etter noen timer får den ikke med seg de nye. Ellers ser det bra ut. Og forresten behøver det ikke defineres som noen feilmelding at man ikke får opp resultater fra et søk. det er ikke en feil, det er et gyldig og ærlig søk på en term som av en eller annen grunn ikke eksisterer i forumet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ..medlemsnr er unødvendig etter min mening da det ikke sier meg noe som helst. Hey, du kan vel telle? : Man kan sikkert telle tallene i telefonkatalogen også, men det sier meg fortsatt ikke noen ting. Registreringsdato er en fornuftig måte å "se" hvor lenge brukeren har vært på forumet. Om det er nr. 5000 eller 10000 sier meg 0 om hvor lenge brukeren har vært her. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg savner knappen som var på toppen av forrige forum der man hadde hurtigsøk på alle egen innlegg, denne var genial til å sjekke opp om det var noen oppdateringer på nye og nylig besvarte innlegg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 opticus og NuB : Spørsmålene deres ble besvart langt nede på side 20. For å slippe å gjenta alt sammen ber jeg dere bla opp der. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 opticus og NuB : langt nede på side 20 Apropos sideangivelser: Din side 20 er min side 10. I dette forumet er det mulig å velge antall poster pr side. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Til alle som savner egosearch ..er det en enkel og god (midlertidig) løsning. Gå til Søk, filtrer etter navnet ditt og huk av for 'Søk navnet nøyaktig'. Velg 'alle forum' på 'søk hvor'. Utfør søket, og lagre URLen som bokmerke. Nå kan du utføre et søk på dine egne poster med et klikk. Jada, dette har jeg prøvd, men urlen man får ved å gjøre dette søket er ikke fast for hver bruker. For et par timer siden var mitt søk dette, nå er søket dette. Det søket jeg gjorde for et par timer siden er altså utdatert (i bokmerkene mine ligger nå NuB1-4, alle gir ulikt resultat). Det virker som tiden man utfører søket bakes inn i søke-id'en. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 wææh 40% av siden er blank her burde være Automatisk Side størelse. i 1600*1200 er bare 40% av siden fylt med innhold, H side av skjerme har bare bakgrunnsbilde. Ja jeg vet at jeg kan velge default skinnet til Invisionbord men da forsvinner jo linkene på toppen Osv. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Noken poster eg går inn på har OK.no skin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå