The.Arisen.One Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja.Dette ble fint. Men.. Det er litt blanding av Norsk og engelsk.. Det er litt småkjedelig Minner om pappa's os jo Det er svensk norsk og engelsk.. hmm...ser ingen engelske ting i farten, finner vi dem så skal dem nok "konverteres", bildene kommer så fort vi får tid til dem. For å sitere dette måtte jeg klikke 'quote post' hehe *grin* + Øverst, Add Reply, New Topic, New Poll Men forumet var jo bare skjønt, sagt i riktig god gammel Yngve Freiholt (Borettslaget)- stil. :nice: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg får denne feilmeldingen med en gang jeg navigerer meg videre fra denne siden! Fatal error: Call to undefined function: catheader() in /home/forum_new/sources/Boards.php on line 551 Lenke til kommentar
arnesen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Forumet virker ikke når jeg bruker mozilla Firebird. Det er noen menyer på venstre side som er borte. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser bra ut! Forandring fryder!! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Tilbakemeldinger: -Forumet er veldig tregt -Noen av signaturene til folk er sinnsykt svære -Det er ikke satt rettigheter under "Diskuter artikler", slik at alle kan opprette tråder der -Litt kjipt at en bare kan lagre 50 PMs Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Synes kanskje dere kunne fått hw-themen til å likne enda mer på hw. Altså farger og sånn... Og hvor er det blitt av :?'en!? : Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Dere bør fikse på votes-greiene. Når det kommer nok stemmer, må du scrolle veldig mye sidelengs. Se her for info. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser bra ut, måtte be om å få laget nytt passord, men dette fungerte til gjengjeld "smertefritt". Bra jobbet karer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Forumet har flyttet. Sjekk forum.[nettstednavn].no Ikke så farlig, men lell.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Så da fint ut dette. Litt kjedelig med norsk og engelsk blanda, men det fikses vel etter hvert. *grin* Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hm, finner ikke noe next-knapp til å bla fremover i sidene i en post (er jo 1, 2 etc., men det blir noe tungvint). Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Når jeg trykker på new event i kalenderen: Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men denne funksjonen er ikke tilgjengelig. Hvis du er reigistrert bruker, logg deg på under (hvis dette er mulig) Nyttige linker · Tapt Passord-hjelp · Registrèr ny konto · Vår hjelpdokumentasjon · Kontakt administratorene Skal det være sånn? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Den var fin denne, men kanskje litt vel WinXP stil over det hele? Sesam Stasjon? Teletubbies kanskje? Bortsett fra det så var den flott Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Blei jo bra dette! No berre venter eg på en ok.no/gamer.no skin elns, der eg har _kun_ forumet på sida, istede for forum + meny på høgre side... ellers fint Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Dette ser bra ut! mange funksjoner også her...*lære meg å bruke* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg får denne feilmeldingen med en gang jeg navigerer meg videre fra denne siden! Fatal error: Call to undefined function: catheader() in /home/forum_new/sources/Boards.php on line 551 Ja, samme får jeg også. Men det virker som om det kun skjer når jeg prøver å navigere via knapper på forumet, for når jeg skriver adresser, så funker det helt finnt Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det nye forumet passet bra til resten av Explorer siden den har et Xp look... Fint det! Skal ha ros for at teknikerne har gjort i dette i natt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Lurer veldig på hva "Warn 0%" er for noe. Finner ikkeno i help-teksten om det. Kan folk sende warnings til moderator om hverandre nå? Er ikke det litt fjernt? "Høh, han der tåler jeg bare ikke trynet på, sender 30 warnings så blir han kanskje banna".. En VIKTIG ting til jeg ser, dere må gå inn og forandre på signaturen deres, alle som har brukt size=9, for å få mindre tekst i siggen. BB-koden er tydeligvis forandra, nå heter det size=small istedetfor size=9. Dermed blir siggen deres dobbelt så stor som resten av teksten! Fiks det i My controls. Litt kjipt med blanding av norske og engelske menyer, men det ordner seg vel etterhvert My Assistant er jo grei i og forseg, finner kjapt mine egne poster og latest posts..men går det ikke an å legge disse 2 funksjonene direkte i menyen som før? Altså f.eks. at det står "684 new posts" og så "my latest posts" der den søker på mine egne poster. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Kan ikke si at jeg likte Invision Board så mye at det gjorde noe Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hvorfor virker ikke bilder, smileys og quoting i gamle innlegg? Går an å fikse det ved edit og så bare lagre (uten å gjøre noen endringer), men det er jo irriterende da...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå