tigerdip Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Datoen bør komme tilbake, den er langt nyttigere enn antall innlegg. Lenke til kommentar
Dee_Pee Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 synes dere ikke d hele ble litt likt winXP? ikke d at d er en dom ting...jeg liker mye fine pastellfarger *grin* Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dette er muligens litt OT, men hvordan ser siteringskoden til Invision ut? Altså, hvordan skal jeg få delt opp et sitat i flere blokker? I det gamle forumet var -taggen veldig grei til akkurat det, men den funker ikke her pdd. Er det noe som blir fikset? Er det noe jeg avskyr, så er det volumsitering. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Dette er muligens litt OT, men hvordan ser siteringskoden til Invision ut? Altså, hvordan skal jeg få delt opp et sitat i flere blokker? Har jo knapper her akkurat som på gamle forumet (over meldingsboksen). Bruker du disse ser du at det er (skal være) helt likt Endret 27. oktober 2003 av Xell Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 du kan jo og se her http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=64&t=162665 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Xell: Eh, ja, jeg er ikke blind. Det var ikke det jeg spurte om. Mr.Ueland: Doh! Casesensitivt! Dobbeldoh! Takker. Edit: Mr.Ueland var kjapp, gitt. Endret 27. oktober 2003 av LarsC Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Casesensitivt er noe vi jobber med å få til ja. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hvis svaret til ueland ikk evar svar på spørsmålet ditt har nok jeg også missforstått det. Han viser jo til at Quote koden virker som den skal. hva er det egentlig som var problemet ditt? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Skulle berre nemne at det burde gått and og velge akkurat den siden du vill lese i forumet uten å måtte bla seg gjennom alle sidene til rett side dukker opp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Kan du utdype den litt? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Tror jeg kan hjelpe til med utdypingen: Nå er vi på side 19/19 i denne tråden (med standard antall poster på hver side). Øverst og nederst står dette: (19) « Første ... 17 18 [19] Det går altså ikke an å komme direkte til side 1-16 (fra side 19)! Skal jeg f.eks. til side 13, må jeg først trykke på linken til side 17, så til side 15, så til 13. Syns det er tungvindt.. Endret 27. oktober 2003 av atrax Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det er også kjekt å kunne se hvem andre som browser det samme forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis dere ønsker å ha flere innlegg per side så vil og sideantallet bli mindre, dette er noe dere kan endre fra kontrollpanelet deres. Hvis vi skulle hatt en link for hver side så ville nok det ha tullet opp designet veldig. Ang brukere på forumet så skal vi se om vi ikke kan få aktivert det :-) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) bb-koder er ikke case-sensitive! Hvorfor sier folk at bb-kodene er case-sensitiv? Det er de absolutt ikke. bb-kodene i invision og phpBB fungerer akkurat likt. Bare at det er flere bbkoder i invision... Men hvorfor quotes som er skrevet inn før konverteringen skjedde ikke blir parset, vet jeg ikke... Egil.B: Enig med den. Det er standard i invision, så de må ha deaktivert den funksjonen, muligens for å redusere antall spørringer som foretas før sidelastingene, og spare litt serverkraft... Er forøvrig enig i at dato for registrering er minst like interesant so antall innlegg. Egentlig mer interessant. Dessuten var medlemsnummer artig... Jeg var nummer 6000! Det kunne gjerne stått i profilen. Endret 27. oktober 2003 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis dere ønsker å ha flere innlegg per side så vil og sideantallet bli mindre, dette er noe dere kan endre fra kontrollpanelet deres. Hvis vi skulle hatt en link for hver side så ville nok det ha tullet opp designet veldig. Ang brukere på forumet så skal vi se om vi ikke kan få aktivert det :-) Nei men kunne det ikke vert slik at man kunne gå til side 1, feks 1..... 17 18 19 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har støtt på en liten feil her. Jeg bruker Invision-skinnet, men når jeg går inn på en kategori under overklokking får jeg plutselig overklokking-skinnet. Det gjelder kun overklokking. BTW: Tidligere stod bpde registreringsdato og medlemsnummer under avataren. Men ikke nå lenger. Synes det bør stå der. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Det er et lite bug som vi skal få fikset så fort vi får tid :-) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Når får vi tilbake på forsiden av hw.no "De 10 siste innleggene", dette er/var en av grunnene til at jeg har vært her hver dag... Og hva var vitsen med å fjerne når man ble medlem.. Jeg ser på det som en kvalitetssikring av brukerne. Og en sak til, har store problemer med å komme meg inn på forumet i disse dager, får opp en feilmelding som jeg skal sende til en eller annen.. Er dette pga av en bug i invisionboard eller er det rett og slett at dere tar ned forumet når dere jobber med det? Og sist men ikke minst, Når får vi tilbake på forsiden av hw.no "De 10 siste innleggene" Endret 27. oktober 2003 av Dre@m_Lord Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du får en feilmelding så kan du sende denne til [email protected] , når det gjelder 10 siste så vil disse komme tilbake veldig snart. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har støtt på en liten feil her. Jeg bruker Invision-skinnet, men når jeg går inn på en kategori under overklokking får jeg plutselig overklokking-skinnet. Det gjelder kun overklokking. BTW: Tidligere stod bpde registreringsdato og medlemsnummer under avataren. Men ikke nå lenger. Synes det bør stå der. En annen ting er at på overklokking forumet blir alle linker blå ( brukernavn, skrevet:, topicnavn osv.). Forøvrig er hele siden messed up, og ser helt merkelig ut. Dette er med IE 6.0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå