Gå til innhold

InvisionBoard er oppe og kjører!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er muligens litt OT, men hvordan ser siteringskoden til Invision ut? Altså, hvordan skal jeg få delt opp et sitat i flere blokker?

I det gamle forumet var

-taggen veldig grei til akkurat det, men den funker ikke her pdd. Er det noe som blir fikset?

Er det noe jeg avskyr, så er det volumsitering.

Lenke til kommentar
Dette er muligens litt OT, men hvordan ser siteringskoden til Invision ut? Altså, hvordan skal jeg få delt opp et sitat i flere blokker?

Har jo knapper her akkurat som på gamle forumet (over meldingsboksen). Bruker du disse ser du at det er (skal være) helt likt

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Tror jeg kan hjelpe til med utdypingen:

Nå er vi på side 19/19 i denne tråden (med standard antall poster på hver side).

Øverst og nederst står dette:

(19) « Første ... 17 18 [19]

Det går altså ikke an å komme direkte til side 1-16 (fra side 19)! Skal jeg f.eks. til side 13, må jeg først trykke på linken til side 17, så til side 15, til 13.

Syns det er tungvindt.. :roll:

Endret av atrax
Lenke til kommentar

Hvis dere ønsker å ha flere innlegg per side så vil og sideantallet bli mindre, dette er noe dere kan endre fra kontrollpanelet deres.

Hvis vi skulle hatt en link for hver side så ville nok det ha tullet opp designet veldig.

Ang brukere på forumet så skal vi se om vi ikke kan få aktivert det :-)

Lenke til kommentar
bb-koder er ikke case-sensitive!

Hvorfor sier folk at bb-kodene er case-sensitiv? Det er de absolutt ikke.

bb-kodene i invision og phpBB fungerer akkurat likt. Bare at det er flere bbkoder i invision... :)

Men hvorfor quotes som er skrevet inn før konverteringen skjedde ikke blir parset, vet jeg ikke...

Egil.B: Enig med den. Det er standard i invision, så de må ha deaktivert den funksjonen, muligens for å redusere antall spørringer som foretas før sidelastingene, og spare litt serverkraft...

Er forøvrig enig i at dato for registrering er minst like interesant so antall innlegg. Egentlig mer interessant. Dessuten var medlemsnummer artig... :) Jeg var nummer 6000! :D Det kunne gjerne stått i profilen.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Hvis dere ønsker å ha flere innlegg per side så vil og sideantallet bli mindre, dette er noe dere kan endre fra kontrollpanelet deres.

Hvis vi skulle hatt en link for hver side så ville nok det ha tullet opp designet veldig.

Ang brukere på forumet så skal vi se om vi ikke kan få aktivert det :-)

Nei men kunne det ikke vert slik at man kunne gå til side 1,

feks 1..... 17 18 19

Lenke til kommentar

Har støtt på en liten feil her. Jeg bruker Invision-skinnet, men når jeg går inn på en kategori under overklokking får jeg plutselig overklokking-skinnet. Det gjelder kun overklokking.

BTW: Tidligere stod bpde registreringsdato og medlemsnummer under avataren. Men ikke nå lenger. Synes det bør stå der.

Lenke til kommentar

Når får vi tilbake på forsiden av hw.no "De 10 siste innleggene", dette er/var en av grunnene til at jeg har vært her hver dag... Og hva var vitsen med å fjerne når man ble medlem.. Jeg ser på det som en kvalitetssikring av brukerne.

Og en sak til, har store problemer med å komme meg inn på forumet i disse dager, får opp en feilmelding som jeg skal sende til en eller annen.. Er dette pga av en bug i invisionboard eller er det rett og slett at dere tar ned forumet når dere jobber med det?

Og sist men ikke minst, Når får vi tilbake på forsiden av hw.no "De 10 siste innleggene" :wow:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Har støtt på en liten feil her. Jeg bruker Invision-skinnet, men når jeg går inn på en kategori under overklokking får jeg plutselig overklokking-skinnet. Det gjelder kun overklokking.

BTW: Tidligere stod bpde registreringsdato og medlemsnummer under avataren. Men ikke nå lenger. Synes det bør stå der.

En annen ting er at på overklokking forumet blir alle linker blå ( brukernavn, skrevet:, topicnavn osv.). Forøvrig er hele siden messed up, og ser helt merkelig ut. Dette er med IE 6.0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...