sofTest Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Denne tråden og denne posten Kan godt hende at jeg har gjort noe feil her, men isåfall så fant ikke jeg (og noen andre den). Om ikke annet, så kan det jo være en minor bug som ligger å lurer en plass! Det gjelder å holde tunga rett i munnen vet du: [/quote]USA beskytter Israel fordi USA er et kristent land som vil beskytte jødene mot at araberene utsletter hele gjengen. [/quote] Å starte med en /quote er ikke særlig lurt vel? Alltid feil med enten en start eller en stop ved problemer med tagger. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 er forumene for programvare etc borte ?? mulig det er svart på tidligere, orka ikke lese igjennom alt... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Forumene for programvare osv. finner du i en fin meny til venstre for det du nå leser, under de andre menyene Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Prøvde å søke opp "Firstmile: Er dette seriøst" tråden... der mangler det hundrevis av innlegg.. da gjelder vel dette også mange andre tråder!?! Firstmile: Er dette seriøst Nå er første post fra 23/6-03.. tråden startet jo i oktober 2002 eller noe. Har dere mistet mye når dere konverterte? Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Som det er nevnt i en del tråder - fordi det gamle forumets database inneholdt feil, ble ikke alle postene tatt med. Imidlertid vil dette ordne seg bare vi får litt tid. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Bug? For å legge inn sine kommentarer imellom setninger i en quote har man tidligere lagt til [.quote] og [./quote].. Det nye forumet klarer tydeligvis ikke å tolke dette og som et resultat er mange eldre tråder f*cked up.. Sjekk fks http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=160743&st=80 Edit: Og smileyene blir ikke lik de man velger.. test fks :.roll: (som over) Endret 27. oktober 2003 av Domino Lenke til kommentar
Domino Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har "siste innlegg" blitt fjernet? Det er jo krise.. Hvem gidder bla igjennom alle kategoriene for å se etter interessange poster Eller er det bare jeg som ikke finner den? Tenker nå på oversikten over ti(?) siste innlegg som tidligere var på forsiden av hw.no.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Som AKIRAx24 sa et annet sted her på forumet.. disse knappene mangler jeg litt, var så fine å ha: 1. Siste poster (uavhengig av forum) 2. Mine siste poster (Og da er jeg ikke intresert i å se hva JEG skrev i en post, men den posten som min beskjed tilhører.) 3. Siste ubesvarte poster. Men ellers er det nye forumet heelt fint og koselig En annen ting som var litt greit før var at det stor hvor folk var fra under nicket.. mulig å få opp det igjen kul smily Endret 27. oktober 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Datoen folk ble medlemmer er faktisk ganske praktisk sammen med postcounten. Nå vil jeg ikke alge noen ny diskusjon om dette, men jeg bruker dette aktvit for å screene seriøsiteten i innlegg jeg er usikker på... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kommer moderatorene og andre ansatte i hw-nettverket til å gå tilbake til å bruke avatar fra den siden de hører til? Synes det var noe av det som gjorde et bra inntrykk i det gamle forumet. Kan forstå at dere også vil ha vår frihet, men det gir et seriøst og profesjonelt inntrykk når dere har like avatars. Dere identifiseres også med en gang som en "ansatt"... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Medlemsnummer sier vel ganske lite. Jeg så en med nummer 50 og noe (rundt der hvertfall) som var registrert en gang i 2003. Hvis jeg ikke husker helt feil da! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 har ikke lest alle sidene her, men her er mitt spørsmål: før kunne jeg få opp en liste over alle trådene jeg var med i, og de som det var svar i lå øverst. Hvor finner jeg nå dette? Finner bare mine siste 10 tråder (der jeg har noen innlegg). Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Datoen folk ble medlemmer er faktisk ganske praktisk sammen med postcounten. Nå vil jeg ikke alge noen ny diskusjon om dette, men jeg bruker dette aktvit for å screene seriøsiteten i innlegg jeg er usikker på... Enig i at dato (og medlemsnr.) er like interessant (eller uinteressant) som postcounten selv om det selvsagt er innholdet som betyr mest Lenke til kommentar
SeVen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvorfor får jeg ikke logget meg inn med |SeVen| ??? Står at brukernavnet ikke finnes, men når jeg tar å går igjennom mistet passord funksjonen og bruker |SeVen| som brukernavn der så får jeg mail på riktig adreasse... så den må jo finnes i basen. Hva har skjedd med basen deres ? Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vel, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har lest grundig igjennom hele threaden, men hva var egentlig galt med phpBB? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Gratulerer med nytt forum-interface. Det ser bra ut så langt. Men (det måtte jo komme et men ) det er et par ting jeg savner fra det gamle forumet. Det første er link for å vise de diskusjonene man selv har vært aktiv i. Det andre er linker får å markere emner som lest. Så vidt jeg kan skje eksisterer dette kun på topnivå som markerer absolutt hele forumet som lest. Savner linker også på delforumene og deres underkategorier. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Flere av funksjonene som dere savner finner dere i "Veiviseren", og den berømte "late.php" vil og snart komme tilbake :-) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 kan ikke si jeg ser noen "veiviser" akkurat. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 "min assistent" blir vell rette ordet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det er greit at medlemsnummer blei tatt bort. Men jeg synes at det er nyttig informasjon og vite nårtid en bruker har joinet forumet. Synes det er en tabbe å fjere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå