JKJK Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hm.. synes dette er *grin* *grin* , men savner en ting. Før om dagen fikk jeg epost hver dag om melding på alle de trådene jeg var aktiv i. Men nå er jo alle borte. er det mulig for dere å gjenopprette dette ? får jo beskjed om de nye postene, men ikke de gamle lenger :grine: Du kan abbonere på tråder og foraer jo, men litt pes å sitte å lete fram alle postene på nytt da! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 jeg likte det gamle forumet MYE bedre, dette er så jævli uoversiktlig... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Virker OK dette, men dette er litt rart. Tok en titt på profilen min: 1281 posts Most Active in: Generell diskusjon 16 posts in this forum (24% of this member's active posts ) Hvis dette skal stemme så må jeg ha posta i sinnsykt mange kategorier : Endret 26. oktober 2003 av Cursed Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) dersom det allerede ikkje er nevnt merket eg at det går an å slette innlegg sjølv om det ikkje er det siste i tråden. Men du kan visst ikkje redigere dem. Endret 26. oktober 2003 av zeph Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 dersom det allerede ikkje er nevnt merket eg at det går an å slette innlegg sjølv om det ikkje er det siste i tråden. Men du kan visst ikkje redigere dem. Ja hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 dersom det allerede ikkje er nevnt merket eg at det går an å slette innlegg sjølv om det ikkje er det siste i tråden. Men du kan visst ikkje redigere dem. Ja hvordan gjør du det? Trykker "Delete".... Men noken poster kan eg redigere også, ser ut som det er tidsbegrenset hvor lenge du kan redigere den. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg savner "siste fra forumet" på forsiden :grine: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg savner "siste fra forumet" på forsiden :grine: Ifølge våre kjære moderatorer skal den fuksjonen være på plass om ikkje så lenge. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 dersom det allerede ikkje er nevnt merket eg at det går an å slette innlegg sjølv om det ikkje er det siste i tråden. Men du kan visst ikkje redigere dem. Ja hvordan gjør du det? Trykker "Delete".... Men noken poster kan eg redigere også, ser ut som det er tidsbegrenset hvor lenge du kan redigere den. Ja det hørtes enkelt ut å bare trykke del, men merker du da hele innlegget? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Skulle inn og redigere litt i et tidligere innlegg/tråd som jeg har startet , men finner ingen mulighet til dette kan kun svare i tråden Endret 26. oktober 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
Gr3MliN Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har ikke lest hele threaden, så det kan hende det har blitt sagt før. Men, denne skriften er helt JÆVELIG å se på... Jeg bruker mozilla. Må sette opp textsize til 200% for å lese dette, selv om fonten er ekkel da også. 100% virker fint overalt, inkludert resten aw hw.no. Så jeg begger; Den vanlige fonten, vær så snill! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Hei zeph Hva har skjedd med din signatur? Den har blitt utrolig lang/bred. Ser bra ut nå. Endret 26. oktober 2003 av John Kr Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Synes Avatarene har mistet "form". Vet ikke om det er på alle sine maskiner eller bare min, Men de er nesten "blurrete". Hva som skjer? DanielP Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei zeph Hva har skjedd med din signatur? Den har blitt utrolig lang/bred. Ser bra ut nå. hehe, ja eg skulle sjå om det virkelig var mulig å ha 5000 i signaturen. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Vi har visst fått 80*80 avatarer. Du kan sette størrelsen mindre i kontrollpanelet ditt. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det er mulig det nye forumet har funksjoner jeg vil sette pris på, men førsteinntrykket er at meldingene er blitt mye tyngre å lese. Det skyldes hovedsaklig kombinasjonen av at det er blir listet mer irrelevant informasjon mange steder, den bruker unødvendig mye plass, og alt er blått. Det er vanskeligere å raskt se subject og når meldingen ble skrevet. Før ble også nye meldinger markert veldig tydelig, men når alt nå bare er mer eller mindre blått, flyter det inn i hverandre. Lenke til kommentar
DoffeY Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er det lov med 80X80 pixlers avtar nå? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er det lov med 80X80 pixlers avtar nå? Quote fra Kontrollpanel: Avataren kan ikke være større enn 80 ganger 80 pixler. Følgende filtyper er tillatt: gif .jpeg .jpg .png Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Takk skal du ha.... Skulle vel kanskje lest litt bedre før jeg "klaget" Takker igjen DanielP Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ja, 80x80 er nå lov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå