Ueland Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Da ønsker jeg velkommen til Invisionboard :-) Som dere nok kjenner til så er det alltid problemer i starten og jeg håper at dere vil hjelpe oss med å informere om eventuelle bugs etc som dere kommmer over, slik at vi kan få rettet dem ASAP. Lenke til kommentar
bofffe Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja. Dette ble fint. Men.. Det er litt blanding av Norsk og engelsk.. Det er litt småkjedelig Minner om pappa's os jo Det er svensk norsk og engelsk.. Hmm Jeg så på Sosohal.. Most active in Søppel 242 posts in this forum ( 65% of this member's active posts ) Den må være litt bugga? :\ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Synes det ble ganske fint jeg Merker visse problemer med avatar til folk, hva slags avatar ser best ut her da? Hmm.. fant en feil, ser ut som om det ikke er smileys her.. Se selv : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=161276 Vet ikke om det gjelder resten av forumet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Synes det ble ganske fint jeg Merker visse problemer med avatar til folk, hva slags avatar ser best ut her da? Hmm.. fant en feil, ser ut som om det ikke er smileys her.. Se selv : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=161276 Vet ikke om det gjelder resten av forumet. Det kan komme av at folk har brukt url istedet for smilier, men jeg skal få på plass resten av smiliene asap. :-) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hmm syns det var rotete men det er sikkert pga at eg er så vant med den andre typen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja.Dette ble fint. Men.. Det er litt blanding av Norsk og engelsk.. Det er litt småkjedelig Minner om pappa's os jo Det er svensk norsk og engelsk.. hmm...ser ingen engelske ting i farten, finner vi dem så skal dem nok "konverteres", bildene kommer så fort vi får tid til dem. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som jeg skrev i so3, den forum menyen er helt føkka. Og, går det an å endre theme ? Likte IKKE denne themen ... Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Gratulerer, dette ser veldig bra ut. Er det noen av dere som er litt smale i øynene etter all jobbingen i natt? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Som jeg skrev i so3, den forum menyen er helt føkka. Og, går det an å endre theme ? Likte IKKE denne themen ... Themes kommer i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ok knatten, bra å høre at det kommer nye themes, forhåpentligvis noen som dekker hele skjermen? :-) Etter noen minutter med browsing har jeg kommet fram til at det er mye lettere å navigere! En annen ting jeg digget var den fast reply funksjonen, men lurer på hvorfor det ikke funker her? Med en full-screen theme blir dette genialt! Og, ja .. dere må få fikset den forum menyen. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Funker til og med i Opera Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ser bra ut, men synes fontene er litt stygge. Har alltid syntes at hw.no ser grei nok ut, men med det nye forumet ser resten av hw.no litt gammaldags ut og forumet passar rett og slett ikkje til resten. Men ellers trur eg dette blir bra. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 I Mozilla så ser menyene helt gale ut, ikonet til "Logg inn" og de andre er plassert helt til høyre og teksten er skjult. I IE så ser det bra ut. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 "post reply" og "gå tilbake", Kaller det en blanding av norsk og engelsk. Litt uvant dette greiene her men det går nok over. Kan dere ikke lage en sånn rund hw logo i stede for ipb logoen? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg skal ikke snakke på vegne av andre her, men jeg synes den aldri hw-stilen har vært noe særlig... har liksom likt ok sin bedre, men har jo dere samme! få tilbake den gamle... :grine: EDIT: Forum -> Overklokking når jeg trykker på forum så kommer jeg til hw sitt synes heller at man skal komme til alle! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 wow,synes det ble mye bedre nå enn før,fin design også. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 syns det så fint ut jeg... kansje på tide at dokkar tar en pause snart... hehe Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jaja, all ære til dere som har jobbet på spreng i hele natt da! Vet ikke heeelt om jeg liker IB ... men men, sikkert en vane sak. Jaja, gå og legg dere nå da! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Men du verden å tregt det nye forumet var.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Joda, så ganske bra ut dette. "Clickable Smilies", "Replying to InvisionBoard er oppe å kjører!" godt og blandet? Stå på *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå