Inventory Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Nå kommer enda en slik tråd.Jeg hadde oppkjøring på 18års-dagen. Jeg strøk på grunn av en fotgjenger. Kjedelig. Jeg har ikke kjørt mye de siste ukene. Jeg har hatt to prøveoppkjøringer med to forskjellige kjørelærere. (Ene var i går). Begge har ikke klart å trekke meg på noe. Likevel er jeg veldig usikker, jeg har troen, men tanken på at jeg kan stryke for andre gang gjør meg nervøs. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 øv øv øv og øv så mye du klarer. Hvis du har store problemer med angst/nervøsitet kan du høre med fastlegen om å få betablokkere for anledningen. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Syns du skal gjøre som jeg gjorde det og tenk på oppkjøringen som en kjøretur og ikke som en eksamen. Funket for meg . Husk at kjørelæren hadde ikke latt de gå opp til oppkjøring hvis han ikke trodde du var klarf for det Lykke til Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Du må tenke positivt. Dette går supert. Du vet at du har kjørt mye, og at to lærere sier at du er god nok. Lykke til! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Tenk positivt, tenk sikkerhet. Så får det gå som det går - det er ikke verdens undergang om du stryker, men selvfølgelig står du. Gjør du en tabbe, så ikke gi opp. Kjør videre som at det ikke har skjedd, så går det nok veien. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ikke vær usikker, det at du gjorde en feil sist, betyr ikke at du gjør det igjen. Til og med erfarende sjåfører kan gjøre den feilen med fotgjenger, det skjer. Vi er mennesker, og ikke programmert til å være perfekte. Så lenge du lærer av feilen, og det ikke gjentar seg, er du på rett spor. Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 TS her. Jeg har den imorgen tidlig. VELDIG nervøs. Noen som har link til teorispm? Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Ja, kontrollspørsmål før selve kjøringen. Lenke til kommentar
lesles Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Ja, kontrollspørsmål før selve kjøringen. http://www.forerkortet.no/Erik/sikkerhetskontrollB.pdf Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Husk å bruk speilene. Når du får kommando om å gjøre noe, f. eks. kjøre til siden, rygge, snu, hva som helst, ta alltid en kontrolltitt i sladrespeilet Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Nå hadde TS oppkjøring i går, så litt sent å tipse nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 TS: Hvordan gikk det nå? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 TS har vel ikke tid til å skrive her,råner vel rundt med bilen,håper ihvertfall det er tilfelle. Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Helt rett! JEG KLARTE DET!! 2 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Helt rett! JEG KLARTE DET!! congratz babe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå