AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det er forøvrig ingen som har "konkludert" med noe som helst her - det er ingen som har noen planer om å bruke keramikk som termisk pasta.Neinei, det vet jeg jo, det var jo bare tull helt fra starten av. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Hm... trenger jeg egentlig maskin. Greit å ikke blakke seg, og. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hm... trenger jeg egentlig maskin. Greit å ikke blakke seg, og.Så du vil ha det billigere? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Nja... til 0,- kanskje... Men takk for hjelpen, jeg vet ikke helt om jeg kjøper. Uansett har jeg jo lært litt om maskinvare. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Nja... til 0,- kanskje... Men takk for hjelpen, jeg vet ikke helt om jeg kjøper. Uansett har jeg jo lært litt om maskinvare. Si ifra når du finner en ny PC til 0 kr, da slår jeg til jeg også! No problem, du kommer bare tilbake når (hvis) du bestemmer deg for å kjøpe. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Pc er dyrt, kjøpte 4 vifter i går for 4siffret Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Diamant har visstnok ekstremt gode termiske egenskaper, men leder strøm værre enn ett brød... Endret 9. august 2014 av MariusJS Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Pc er dyrt, kjøpte 4 vifter i går for 4siffret En vifte til 500 kr?! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Nei 4 stk NF-A14 IPPC-2000 IP67 140mm Måtte ha noen som flytter mye luft uten å bråke. 2x 780ti SC varma opp hele maxitoweret så det ble 60c på overflaten og den enslige viften bak var rene hårføneren. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Nei 4 stk NF-A14 IPPC-2000 IP67 140mm Måtte ha noen som flytter mye luft uten å bråke. 2x 780ti SC varma opp hele maxitoweret så det ble 60c på overflaten og den enslige viften bak var rene hårføneren. Noiseblocker eLoop Bråker mindre enn alle Noctuane mine... (har dog ikke PPC) Det som virkelig er stilig med PPC er at de er vanntette! Lenke til kommentar
War Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 En gang mista jeg en frossen laks i pcen. Kjekt med ip67-vifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå