flamethower1234 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Heisan, jeg har tenkt å kjøpe meg FIFA 15 fra Ebay, men det jeg lurer på er hvor mye det vil koste meg totalt med frakt å sånt. Link: http://www.amazon.co.uk/FIFA-Ultimate-Team-Edition-PS3/dp/B00KHJLGJI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1407092907&sr=8-1&keywords=fifa+15+ps3 På forhånd takk! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Du vil kjøpe det fra Ebay, men du linker til Amazon? Du betaler den prisen det står + frakt + 25% MVA. I tillegg mener jeg de plusser på ytterligere et gebyr på litt over hundrelappen for arbeidet. Samlet kan spillet havne et sted mellom 700-800 kr. Endret 3. august 2014 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Gebyr for arbeidet? Nei Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Gebyr for arbeidet? Nei Du betaler 135 kr i forenklet fortolling. Sjekket nettopp, og frakten fra Amazon er på 50 kr. Så 810 kr samlet. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Uh blandet litt mellom Amazon å Ebay Min feil. Eh... da kjøper jeg det heller for 600kr fra Komplett Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Uh blandet litt mellom Amazon å Ebay Min feil. Eh... da kjøper jeg det heller for 600kr fra Komplett Bare vent litt. Det er ikke uvanlig at butikker som Elkjøp kjører knallpris på ved lansering. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Uh blandet litt mellom Amazon å Ebay Min feil. Eh... da kjøper jeg det heller for 600kr fra Komplett Bare vent litt. Det er ikke uvanlig at butikker som Elkjøp kjører knallpris på ved lansering. Gjør de det før det kommer ut eller etter da, for jeg vil gjerne ha det når det kommer ut Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Uh blandet litt mellom Amazon å Ebay Min feil. Eh... da kjøper jeg det heller for 600kr fra Komplett Bare vent litt. Det er ikke uvanlig at butikker som Elkjøp kjører knallpris på ved lansering. Gjør de det før det kommer ut eller etter da, for jeg vil gjerne ha det når det kommer ut Som regel på samme dato som spillet lanseres. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå