Formula90 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hei, 2 spørsmål Hvordån får jeg tak i P90?Unlocked via assignment. men hvilket assigment? Og stort sett hver gang jeg starter etter at jeg før, og litt når som helst, så legger spille på en måte, hvis jeg går fremover, å skal stoppe å gå, så fortsetter han å gå 3 sec til uten at jeg kan gjøre noe. hva kommer det av? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Vel, først av alt så kan du jo nevne om du spiller på PC eller konsoll, for det andre så er det jo bare å se på assignmentene dine, men du får P90 ifra en singleplayer assignment, de er helt nederst på assignment siden. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Tuller du? dette kunne du vell spurt om i Diskusjon rundt Battlefield 4 tråden Men ja, du velger Hannah i slutten av singelplayer for å unlocke P90 Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 bruker Pc. må jeg spille rundt hele, eller kan jeg velge akkurat den der jeg får P90en? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Hele, fra start, HELT til slutt. Helt ok singelplayer, mye bedre en i bf3 i alle fall, men det holder å spille igjennom en gang og slutten 3 ganger for å få alle våpnene. Endret 3. august 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Har du spilt igjennom hele singleplayer en gang tidligere kan du starte på siste mission, hvis ikke må du spille igjennom hele greia. Det tar bare en maks 6 timer eller noe, kanskje mindre også. Endret 3. august 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå