Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Bygde meg ett grillhus/grillkåte i fjor høst/vinter, nå er jeg plaget med edderkopper på hver utevegg. Det er rett og slett ekkelt å arbeide rundt den. Legger duk og singel rundt grillhytta akkurat nå og noen har kropper store som klinkekuler. Jeg bygde grillhytta hovedsaklig for meg selv og vil bli kvitt disse innpåslitne leieboerne som forøvrig er dårlige betalere. Hvordan bli dem kvitt? Er vel ikke politisk korrekt å spraye ned hytta i diesel lengre... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Vi bruker Permetrin Ekstra/Super Permetrin rundt huset. Den holder maur og andre kryp borte ganske effektivt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Fjøs-spray på felleskjøpet. Stor flaske med bilde av en ku på. Fungerer veldig bra mot edderkopper. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Radar Maurspray (rød boks) er det beste jeg har prøvd. Dreper edderkopper på sekundet om en sprayer direkte på dem. De liker heller ikke luksen særlig godt, så om en sprayer litt rundt kommer alle som har gjemt seg frem, og du kan sprøye direkte på dem. I tillegg vil de holde seg unna områder hvor en har sprayet i en god stund fremmover, men ikke så lenge som det står på boksen (4 uker), men så er den jo egentlig beregnet på maur (og de vil holde seg unna temmelig lenge). Selges på de fleste matvarebutikker, men av en eller annen grunn tar de inn alt for små partier, så den er stort sett ikke å finne. Gjør imidlertid ikke feilen det er å kjøpe den blå boksen (Radar Insektspray), den fungerer ikke til noe...men er mye enkelre å få tak i. Endret 7. august 2014 av Sentenza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå