Veggen88 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hei. Noen som har erfaringer med å handle Windows key fra g2a.com? Vurderer dette til min laptop. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Nesten 100% sikkert piratkopi du vil få (type MSDN nøkkel som ikke kan selges) siden det kun er Microsoft som selger digitale kopier av Windows. Ville ikke kastet bort pengene mine på å kjøpe derfra i alle fall. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2211493/g2a-windows-professional-64bit-legitimate.html Here is what I got from them this time. It's a little different from the reply I got the first time but it basically says the same thing. Dear Valued customer, You have reached Microsoft Customer Service, South East Asia. My name is Rizky and I would address your enquiry. As I understand it, you have inquiry for Microsoft Windows 8 Pro from G2A website. If my understanding is inaccurate, please let me know. For this information, we have to inform you that it is not recommended by Microsoft to make purchases of these softwares as they are not official and genuine versions that are support by Microsoft activation. Microsoft does not have any vendor agreements with G2A or any of it’s resellers and so this in direct conflict to the Microsoft software license agreement since they are not an authorized electronic supplier of genuine Microsoft software. We cannot verify the genuine sales of the G2A third party seller but without authorization from Microsoft they cannot be genuine supplier. Sincerely, it was a pleasure helping you. If ever you need further assistance please don’t hesitate to send us an email and we will be more than happy to help you. Thank you for contacting Microsoft. Have a nice day! Regards, Rizky Customer Service Representative Microsoft Customer Service, South East Asia (SEA) Hvis det høres for godt ut til å være sant , er det nesten alltid det. Denne er ikke noe unntak dessverre. Lenke til kommentar
Jørgen Myhre Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Jeg kjøpte akkurat en windows 8.1 key fra g2a.com for å se om det fungerte, og det gjorde det. Delte skjerm med forhandleren gjennom join.me og han skjekket for å se om nøkkelen fungerte. Dette gjorde vi ved at jeg pastet nøkkelen inn i windows upgrade assistant tool. Det stod da at nøkkelen var korrekt Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Prosessen over hørtes MEGET usikker ut. 1 Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Nja nje. Folk som ikke har prøvd sier at det er tvilsoms (noe jeg selv synes). Men av de som har bestilt er alle fornøyde. Hmm... Lisensene som folk har kjøpte har også blitt registrert på personene, såg på forum at en hadde etterbestilt windows cd og fått det fra microsoft på lisens fra g2a..Men shady saker.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Klart at nøkkelen virker nå. Det er student eller msdn lisens nøkler de selger ulovlig videre til tredje part. Men det er ikke sikkert den virker når du skal aktivere for n'te gang ifb med en reinstallasjon om et år elns da de vel kan selge samme key til flere. Eller keyen(e) kan senere bli svartelistet av Microsoft. 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Jeg kjøpte akkurat en windows 8.1 key fra g2a.com for å se om det fungerte, og det gjorde det. Delte skjerm med forhandleren gjennom join.me og han skjekket for å se om nøkkelen fungerte. Dette gjorde vi ved at jeg pastet nøkkelen inn i windows upgrade assistant tool. Det stod da at nøkkelen var korrekt Som syar2003 sier, så funker selvsagt nøkkelen nå. Men når Microsoft oppdager at MSDN nøklene (som det nesten 100% sikkert er, siden det kun er Microsoft som selger digitale kopier, og de ikke videreselger dette til andre) så blir nøkkelen svartelistet, så hele kontoen og da alle nøklene som tilhører denne kontoen. Noen ganger er man heldig og man kjøper i god tid før kontoen blir stengt, og nøkkelen er aktiv i mange måneder før den blir svartelistet. Andre ganger kommer du sent inn, og nøkkelen virker bare i kort tid. Jeg har fulgt dette her i så mange år nå, så er helt sikker i min sak. Disse nøkkelene vil slutte å fungere på et tidspunkt. Dette fordi selgerne er grådige, og fordi MSDN lisenser ikke kan selges videre. Så når første person som har kjøpt en slik nøkkel ringer Microsoft for å få hjelp...da er kontoen svartelistet. Når nøkkelen blir aktivert mer enn 25 ganger, da blir kontoen flagget, og så ser de at nøkkelen er aktivert i ørten forskjellige land, ja da blir kontoen svartelistet. (og siden MSDN kontoer inneholder masse nøkler, ja da selger de jo masse nøkler, og ja du gjetter riktig, kontoen blir svartelistet) Dette er bare å kaste bort pengene. Du kan like godt kjøre piratkopi, for i prinsippet så er det akkurat det du gjør med slike nøkler. Endret 4. august 2014 av myhken 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå