Runaways Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hei. Jeg skal kjøpe meg en bil (bruktbil), men har ingen peiling på bil. Jeg har noen kriterier: - Helst under 150 000kr - Plass til ski (gjør ikke noe om seter må vippes ned for å få plass) - 4-hjulstrekk er en fordel - automatgir hvis mulig - billig i drift - takler langkjøring - stabil og med få feil (har ikke råd til å måtte gjøre mye reperasjoner ol) Finnes det en sånn bil? Noen forslag til hva som best passer mine kritterier? Lenke til kommentar
Runaways Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Ingen som har noen forslag? Jeg har sett litt på Toyota Auris og Urban Cruiser, er dette gode biler? Og tror dere de er lange nok til å ha plass til ski? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Urban cruiser og Auris er stort sett samme bilen, det er små biler. De fleste biler med skiluke har plass til ski, men det spørs jo litt om det er langrennski på 210cm eller slalomski Utifra ønskelisten din så er nok ikke urban cruiser noe dårlig valg. automat og 4x4 til under 150000 er ikke så lett å få til. Jeg ville sett på Subaru legacy også, om du ser etter en bil med litt størrelse på. Lenke til kommentar
Runaways Skrevet 9. august 2014 Forfatter Del Skrevet 9. august 2014 Takk! Jeg skal sjekke ut Subaruen også. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Subarus firehjulsdrift-system er i alle fall overlegent alle andre biler som ikke er rammebygd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå