Madridista1212 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hva er det beste viaplay har å by på? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Et sånn spørsmål blir som å dra på Elkjøp og spørre "Hva har dere?". Tenker du på noen spesiell sjanger? Dokumentar, komedie, action? Serier, filmer eller sport? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Dårlig sammenligning:) Ser på alt utenom grøssere Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Gratis i en måned, så det kan du faktisk finne ut helt selv 2 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Har det på en gratismåned. Gidder ikke å se gjennom hele viaplay for å finne noe bra, når jeg kan få spesifikke tips fra dere Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Sammenligningen er ganske presis. "Hva har dere? Jeg liker alt bortsett fra kjøleskap." Om du ikke orker å lete selv, ville jeg tatt en tur til imdb og sjekket topplistene. For eksempel det første som dukker opp på google. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Ja finner vel ut selv.. Stor forkjell på forskjellige filmer og kjøleskap. Hahaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå