Lolbert11 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hei! Jeg vet mye om spilling, men lite om PC, derfor trenger jeg litt hjelp. Spiller på en laptop i dag som sliter med LoL og CS:GO. Ser de har mange pakkeløsninger på de fleste nettsider, men aner ikke hva som gir meg mye for pengene. - Trenger ny stasjonær PC + skjerm til maks 12 000,- - Jeg kan ikke bygge selv, så den må være ferdig sammensatt - Helst støysvak da PC'en skal stå i stua som deles med min bedre halvdel (laptopen jeg spiller på i dag bråker værre enn en jetmotor). På forhånd takk for svar og hjelp Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Utrolig bra gaming-pc med skjerm og tastaturVil helt klart anbefalt bruktmarkedet siden markedet for selvbygde stasjonære ikke er noe å skryte av. Kraftig gaming pc selges Nå står det lite om hva slags kjøler dette er snakk om men vil anta intel er mest vanlig i selvbygde maskiner eller Consair h70 samt coolermaster 212 evo. Lenke til kommentar
Lolbert11 Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Takk for svar. Men jeg kommer nok til å kjøpe en ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå