Gå til innhold

Feil med samsung galaxy young

Anbefalte innlegg

Jeg har en samsung galaxy young. I morges skrudde jeg av skjermen (ikke telefonen). Når jeg skulle skru på skjermen iigjen for å sjekke noe, var telefonen skrudd av. Når jeg skulle skru den på igjen så kom den galaxy greia også sto det samsung som blinket (slik det pleier å være når jeg skrur den på), men så kom den galaxy greien en gang til også sto det samsung som blinket. Dette skjedde igjen og igjen og igjen mange ganger inntil jeg ikke orket mer. Jeg prøvde å skru den av og på en flere ganger men det skjedde bare det samme. Har prøvd å ta ut batteriet og sette det inn igjen. Laderen var en htc lader, men den skal fungere og har fungert. Gummien på den laderen var gått av nede ved enden som går inn i telefonen. Har byttet lader og ladet den nesten til 50%, men det samme skjedde.

Noen som vet noe? Har en anne telefon som jeg har satt simkortet i og bruker nå, men jeg har ting lagret på telefonen som jeg gjerne vil ha over på den nye. har tenkt på å bare gå til en butikk som kan ta det ut. Helst ville jeg hatt samsungen da. Så hvis noen har noen ideer til hva feilen er og hva jeg kan gjøre så hadde det vært fint. Har ikke spurt i noen telefon rep.butikker enda da. Skal gjøre det i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en systemfeil, kan nok hjelpe med nullstilling av mobilen, men problemet er da at du mest sannsynlig mister det som er lagret på den.

Dette er vel uansett noe av det første dem prøver, om du sender den inn også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Høres ut som en systemfeil, kan nok hjelpe med nullstilling av mobilen, men problemet er da at du mest sannsynlig mister det som er lagret på den.

Dette er vel uansett noe av det første dem prøver, om du sender den inn også.

Apper og kontakter ligger lagret på Google, og multimedia kan legges over på pc/minnekort. Dermed burde det være nokså ukomplisert å ta en reset.

BTW: er det noe i ryktene om at Samsung fungerer best med egne ladre?

Lenke til kommentar

Det med kontakter er valgfritt, og dessverre står telefoner ofte som default å lagre på internminnet..
Jeg har sett flere mobiler hvor jeg måtte endre dette selv, så ikke vær sikker på at alt er lagret hos google :p

Og for å legge noe over på pc eller minnekort, så må man nok først kopiere over innholdet med telefonen i gang.

Om det ikke finnes noe mulighet for dette via recovery menyen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...