Anonym732738273823 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Jeg skal bytte ut battericoveret til min Samsung Galaxy s5. Jeg vil helst ha et originalt cover fra Samsung. Er det noen som har erfaringer med mytrendyphone.no? http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s5-137731p.html Er det noen som vet om dette dekselet faktisk er originalt, slik som det står i beskrivelsen? Endret 3. august 2014 av Anonym732738273823 Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg har kjøpt batterier derfra, de var originale. Jeg fikk problemer med ett av dem, og da var kundeservicen horribel. Men de sender raskt og er billig, så er mulig jeg bestiller derfra på nytt. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Du kan jo sjekke multicom.no?Reparerte nylig S4 til samboeren, hu hadde knust selve lcd panelet.. Kjøpte ny front fra dem, og alt tyder på at det er original deler Var også en samsung logo på esken som fronten lå i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå