Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ukjent USB-enhet

Anbefalte innlegg

Jeg bruker en ekstern mus som lenge har fungert fint og uten problemer. Nå får jeg den ikke til å fungere på min pc lenger. Jeg får opp meldingen: "Ukjent USB-enhet (forespørsel om enhetsbeskrivelse misklykkes)". Jeg har en Acer Aspire V5, Windows 8.

Jeg har prøvd de andre USB-inngangene, å starte pcen på nytt, å oppgradere og avinstallere USB-kontrollene i datamaskinbehandlingen, og starta på nytt igjen. Musa trenger ikke batterier.. Noen som kan hjelpe meg? ^-^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags mus har du? Et enkelt Google søk er i mange tilfeller løsningen, f.eks: "Navn på mus + driver Windows 8"

Når du går inn på Enhetbehandling, står den som en ukjent enhet der? Det du eventuelt kan prøve da er å høyreklikke på den ukjente enheten -> Egenskaper -> Detaljer -> Maskinvare-IDer -> Kopiere verdien også gjøre et Google søk på den. Er du heldig vil du få opp drivere du trenger for at den skal fungere.

Ikke sikkert det fungerer, men verdt er forsøk.

Lenke til kommentar

Hva slags mus har du? Et enkelt Google søk er i mange tilfeller løsningen, f.eks: "Navn på mus + driver Windows 8"

Når du går inn på Enhetbehandling, står den som en ukjent enhet der? Det du eventuelt kan prøve da er å høyreklikke på den ukjente enheten -> Egenskaper -> Detaljer -> Maskinvare-IDer -> Kopiere verdien også gjøre et Google søk på den. Er du heldig vil du få opp drivere du trenger for at den skal fungere.

Ikke sikkert det fungerer, men verdt er forsøk.

Den står som ukjent i enhetsbehandling. Jeg gjorde det du foreslo, men det kom ikke opp noen verdi, bare "USB\DEVICE_DESCRIPTOR_FAILURE". Det er en Labtec Corded Optical mouse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...