David_1214 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Har tenkt på å lage et bilde av oss "gutta" som jeg skal ha på veggen hjemme her. Det jeg hadde sett for meg er å ha et slags tema, men vet ikke helt hva enda, men ihvertfall tenkte jeg å ta hel portrett av hver enkelt og komponere det sammen til slutt i photoshop med en bakgrunn. Tenkte å skyte alle foran en hvit bakgrunn. Det jeg lurte på er om det er noe spessielt jeg bør tenke på? Vil ikke kaste bort tiden til alle sammen om alt skulle gå til helvete, haha Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Hvem er "oss gutta"? For meg høres dette ut som et spørsmål om personlige preferanser, altså noe dere bør bli enige om i feleskap. Ett eksempel jeg VET falt i god smak for gutta på fotballtur. Bilde av stadion på en godværsdag med blå himmel, og portrettene plassert i området rundt og over stadion. I Gimp vil jeg ha brukt Layer mode Overlay eller Value for portrettene. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Individuelle bilder på hvit bakgrunn for så å sette sammen? høres ut som det er bedre å ta et gruppebilde spør du meg. Kan bli en klein og "ikke gutte aktig" collage..... Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hvis du skal ha hvit bakgrunn, så kan det være en god idé å sette en blitz som lyser opp bare bakgrunnen, slik at den blir så hvit som mulig. Da blir det lettere å klippe ut motivene fra bakgrunnen i Photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå