MixMaster Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 :oops: (*D´OH!*) :oops: Har lissom glemt hva den skal stå på.. Kjører på 66 nå, er det riktig? Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg kjører også Agp porten på 66 (pci på 33), men om det blir mer riktig av at begge vi gjør det vet jeg ikke. Det funker iallefall. Trodde forresten ikke det var mulig å velge noe lavere enn 66 på agp porten. Uansett, ja det er rikti med 66... (tror jeg) Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk! Følte meg mye sikrere nå. :-) Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jepp stemmer, AGP 66Mhz og PCI 33Mhz Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Trodde forresten ikke det var mulig å velge noe lavere enn 66 på agp porten. På mitt hovedkort kan jeg faktisk velge 50 Mhz som AGP frekvens. Dette er et Gigabyte GA-7N400 Pro 2. Hva det skulle være godt for er jeg usikker på og jeg har ladri prøvd det, men muligheten er hvertfall til stede. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå