Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kredittkort.nu representerer per nå ikke noe særlig originalt eller revolusjonerende. Det er nok en side som handler om kredittkort og forbrukslån, og som er laget for å tjene penger på reklame. MEN, og her kommer et stort men; jeg ønsker å gjøre noe med dette. Jeg har dog godt litt tom for kreativitet - eller jeg hadde kanskje ikke så mye i utgangspunktet. Det er vanskelig å komme opp med noe som ikke allerede finnes på "alle andre" kredittkort-sider, så derfor henvender jeg meg her til dere. Hva ønsker dere å finne på en side om kredittkort og forbrukslån? Om dere skulle bestille kredittkort - hva ville vært viktig for dere?

Jeg skriver alle artiklene på siden selv, så jeg trenger litt hjelp til å vite hva som skal taes med om det enkelte kredittkortselskapet. Hva er viktig informasjon og hva bryr brukerne seg katten i? Er det viktig å vite om det er en norsk bank eller en svensk bank med lisens til å drive finansieringsvirksomhet i Norge? Kanskje for noen tenker jeg, men jeg har fått beskjed om at sånne ting egentlig bare er egnet til å forvirre og forkludre prosessen for brukerne, heller enn å opplyse. Jeg mener dog på den andre siden at det er nettopp slike ting som er viktig for meg personlig. Om banken er basert i Sverige er det for eksempel vanskeligere å nå frem med kundesupport ofte, fordi de typisk ikke har så mange kundebehandlere i Norge og beslutningstakerne hovedsaklig er over grensen. Og hvilke funksjoner ønsker dere å se på en side om kredittkort? Noen som kommer på noe de har tenkt på tidligere? Noe dere har lurt på? Sånn bortsett fra prisinformasjon og vilkår, da.

Ønsker også generell tilbakemelding på selve designet og siden forøvrig. Alt er velkommen av kritikk, ros og ønsker og endringsforslag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...