Alex_a_nder Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hei, klarer ikke bestemme meg mellom liggesykkel eller chopper.. vuderer en ktm duke eller yamaha yzf men er ikke helt sikker grunnet sittestilling. Trenger en sykkel som går litt "fært" og er god å kjøre i lengden. Er 1.75 høy (hvis det hjelper). Tar imot alle tips jeg kan få! Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Liggesykkel er sjelden "god" å kjøre.. Om du skal ha en sykkel av dem to, ville jeg valgt duke. Men om du vil ha noe enda bedre av god kvalitet, velg Honda XR125 Lykke til Lenke til kommentar
Alex_a_nder Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Honda XR så tøff ut den men får man ikke vondt i ræva av å kjøre langt med en supermotard? Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Honda XR så tøff ut den men får man ikke vondt i ræva av å kjøre langt med en supermotard? Det er mer en enduro, med litt grovere mønster den er fantastisk god å kjøre! kjørte Norge på langs med den da jeg var 17, blei ikke sliten engang! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Yamaha WR125X er en veldig fin sykkel. Sleng på et effektanlegg i tillegg, så får du bedre drag og bedre lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå