Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Typen er mye med sin eks...

Anbefalte innlegg

IKKE greit i min bok. Stor forskjell i min verden på å prate om sex med kompisene og å snakke om "den gangen vi knulla så jævlig" med eksen, som han henger med (etter at dere har gjort "kjedelige" ting sammen!!!).

Blir nesten uvel av å tenke på at det skulle vært meg i din situasjon. Jeg er helt enig med deg i at dette ikke er normalt, og du bør bare følge magefølelsen her og være sikkert på at det du føler er riktig for DEG. Uansett hva han påstår er vanlig å henge med/snakke med eksdama om...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta det for det det er, han kjeder seg med deg, han kjeder seg ikke med eksen og kjedet seg sannsynligvis ikke når dem var sammen heller. Dere er kanskje ikke så bra match hvem vet....

når man kjeder seg etter 4 måneder så er det et veldig DÅRLIG utgangspunkt......

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det der hadde jeg ikke likt. Hadde ikke likt at han satt og pratet om sex og mimret med eksen og oppfordret henne til sexy ting samtidig som han pratet om at jeg var kjedelig... Slik skal du ikke ha det. Hva ønsker han skal forandre seg for at det skal bli mindre kjedelig?

Han vil vel at vi skal gjøre mer ting enn å for det meste være hos meg, men det er ikke så enkelt i den situasjonen jeg er i for øyeblikket og en tid fremover, og det er han fullt klar over at jeg er nødt til. Jeg tenker jo at er han glad i/fornøyd med selskapet mitt så er det mindre betydelig hva vi gjør og hvordan vi fordriver tiden, for selskapet får vi jo like mye uansettt. For meg er det godt nok bare å ha han der. Men tydeligvis er det gøyere for han å gå å henge med eksen da, og de gjør ikke stort annet enn å se filmer og prate de heller, så jeg synes det er merkelig rett og slett. Da kunne han like godt blitt lenger hos meg liksom

Anonymous poster hash: 9947d...614

Lenke til kommentar

Jeg ville begynt med at du vet at han er mye sammen med henne, rett og slett pga. din felles venninne følte seg pliktet til å fortelle det (noe jeg går ut ifra kan være sant?). Da høres det ikke ut som om du har gravd etter informasjon. Så kan du prøve å prate med ham om hvor ofte han er der, og hvorfor han ønsker å tilbringe så mye tid sammen med eksen etc. Vil tro du får en følelse ganske fort om han lyver om det, du vet jo ganske mye detaljer. Du må vel bare se an samtalen og hvordan den utvikler seg før du vet om det lønner seg å si at du har pratet med eksdama ? :p

Legg vekt på at du finner det ukomfortabelt og unaturlig, han er sammen med DEG og bør jo faktisk ta mer hensyn til dine behov enn eksen sine.. Tror uansett ikke dette er en samtale du klarer å unngå i all evighet, siden han tross alt er med henne "hele tiden" og du tenker mye på det.

Lenke til kommentar

Jeg tok det opp med ham. Stålsatte meg og sa rett ut at jeg visste diverse og hva jeg visste. Han forholdt seg egentlig veldig rolig til alt og sa bare at han og henne aldri fungerte i et forhold, men at de hadde det kjempetrivelig sammen når de ikke var i forhold. At han satte pris på å kjenne henne. Noe som forsåvidt er ok, men han hadde ingen forklaring til hvorfor han snakker om sex med henne, og enda verre om deres egne opplevelser. Han sa bare at det var et moro tema... Spurte hvorfor de prøvde på nytt når han visste de ikke fungerte i forhold, han svarte han prøvde i tilfelle det hadde forandra seg (men de rakk jo aldri komme videre for hun fant seg en annen og han fant meg).

Uansett. Dette sa jeg for noen dager siden, i forgårs sjekket jeg meldingene hans (er veldig imot mine egne holdninger, men jeg følte et utrolig sterkt behov for det etter å ha sett at hun var helt øverst i innboksen hans). Der hadde han skrevet til henne at han savnet synet av henne i undertøy. Og spurte tilbake om det gjalt motsatt også. Litt ut i samtalen snakker han det litt bort igjen.. Jeg blir bare ekstremt forvirra når ting er slik som dette. Jeg har snakka med han, han sier han er glad i meg og vil vi skal vare, og så ser jeg dette etterpå... "Savner du å se meg naken?" - hva er det å si? Ja.. følte liksom jeg ikke kom noe lenger da...

Anonymous poster hash: 9947d...614
Lenke til kommentar

Han savner henne. Hadde han virkelig likt deg så ville han ikke sendt slike meldinger. Dere varer til den dagen han får vite hun andre har gjort det slutt og er singel. Synes du skal slå opp med ham viss du ikke vil bli mer såret.

Endret av MoonLight
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det er utrolig bra at du gir tilbakemelding.

Det var bra det ikke varte lenger. Og nå kan du komme deg videre :) Det er utrolig kjipt det her, men det er sånne ting som akkurat dette som er av de viktigste og mest lærerike erfaringene man gjør seg.

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...