BIG BOY Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hei Ser det er en Compaq evo n 800 w til salgs. Er det noen som kan si noe om den, er den f.eks egnet til spill Hilsen BIG BOY Lenke til kommentar
ToMmM Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg tror ikke den er egnet noe særlig til spill, den får maks 2000 3Dmark01, og det skjermkortet den bruker er ikke så bra til spill, men hvis du bare skal bruke det til et dårlig spill av og til virker det nok bra! Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Hadde jo håpet på et annet svar, men takk skal du ha for hjelpa. BIG BOY Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg tror ikke den er egnet noe særlig til spill, den får maks 2000 3Dmark01, og det skjermkortet den bruker er ikke så bra til spill, men hvis du bare skal bruke det til et dårlig spill av og til virker det nok bra! Fire GL 9000 kortet som sitter i Evo N800W får mellom 7000 og 8000 poeng i 3dmark2k1 og er egentlig et svært så habilt kort. Det er dessverre få optimaliseringer for spill på driverene til dette kortet, men det fungerer bra likevel. Dette har forøvrig vært en modell som har vært i salg i ca et års tid nå og har vist seg å være en stabil og god modell, men på vei ut av markedet. Min kjæreste har en N800C som også fungerer bra. Men etter ett års bruk begynner batteriet å ha endel problemer dessverre. Hun har ikke vært så flink til å bruke maskinen med batteriet og dermed ødelagt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå