Hazelhart Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg leste så vidt noen måneder siden i en artikkel at man kan la andre spillere ta over kontrollen og hjelpe deg i spill, så jeg lurer på hvordan denne funksjonen fungerer. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg leste så vidt noen måneder siden i en artikkel at man kan la andre spillere ta over kontrollen og hjelpe deg i spill, så jeg lurer på hvordan denne funksjonen fungerer. Tror den funksjonen ble først vist fram under E3 i fjor, og siden den gang har jeg ikke hørt mye rundt det. Om den kommer eller når den kommer er det bare Sony som vet. Lenke til kommentar
Hazelhart Skrevet 4. august 2014 Forfatter Del Skrevet 4. august 2014 Jeg leste så vidt noen måneder siden i en artikkel at man kan la andre spillere ta over kontrollen og hjelpe deg i spill, så jeg lurer på hvordan denne funksjonen fungerer. Tror den funksjonen ble først vist fram under E3 i fjor, og siden den gang har jeg ikke hørt mye rundt det. Om den kommer eller når den kommer er det bare Sony som vet. Det ble sagt at dette ville være mulig, jeg leste ikke noe "kanskje". Hva med funksjonen som gjør at man kan snakke med hverandre mens man spiller forskjellige spill? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Party Chat har vært på PS4 fra den kom ut. Om du har Norsk språk i menyene så har Sony klart å kalle det "Fest" Endret 6. august 2014 av BuerN0R Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Party Chat har vært på PS4 fra den kom ut. Om du har Norsk språk i menyene så har Sony klart å kalle det "Fest" Det bærer litt preg av Google translate. En annen morsom greie er at hvis du søker gjennom PSN Store på nettet og har norsk språk, så der det på engelsk står "X matches:" (antall treff) står det på norsk "x kamper". Endret 6. august 2014 av henrikwl Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 slapt arbeid av Sony, hehe. Kanskje de gjør det med vilje slik at de kan bruke det i markedsføring i Norge etterhvert? "Nordmenn som eier en PS4 konsoll blir oftere invitert til fest" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå