SnowDOG_ Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 bra trådskal kjøpe digitalt kamera før helga, ska på fest og knipse litt bilder. så hvis dere venter litt så får dere se blider fra helga mi Weee we just love PARRTY pictures. Skal muligens noe på fredag. Er forsatt blakk så det er det eneste som hindrer meg. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 bra trådskal kjøpe digitalt kamera før helga, ska på fest og knipse litt bilder. så hvis dere venter litt så får dere se blider fra helga mi Kjøpte meg et party-cam tidligere i sommer.. knipset omlag 3500 fylle-bilder frem til nå.. et sorgens galleri Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 bra trådskal kjøpe digitalt kamera før helga, ska på fest og knipse litt bilder. så hvis dere venter litt så får dere se blider fra helga mi Kjøpte meg et party-cam tidligere i sommer.. knipset omlag 3500 fylle-bilder frem til nå.. et sorgens galleri det er jo lurt å velge ut noen få bilder og laste dem opp. det blir som oftest noen bra bilder og mange dårlige, ivertfall hvis du er alkoholpåvirka Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Obs: Ikke tell på denne tråden slik at den ikke blir stengt pga telling. Entotrefiiirfem-sekssjuåtteniii-ti og elleve tolv! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 bra trådskal kjøpe digitalt kamera før helga, ska på fest og knipse litt bilder. så hvis dere venter litt så får dere se blider fra helga mi Kjøpte meg et party-cam tidligere i sommer.. knipset omlag 3500 fylle-bilder frem til nå.. et sorgens galleri det er jo lurt å velge ut noen få bilder og laste dem opp. det blir som oftest noen bra bilder og mange dårlige, ivertfall hvis du er alkoholpåvirka Men nå er liksom policy'n slik at ingenting skal sensureres. sletter riktignok direkte dårlige bilder, men brorparten tas vare på.. litt latskapsgrunner og da.. godt man har litt serverplass.. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 *bump* Denne tråden fortjener å leve Sorry for at jeg ikke kommer med noe konstruktivt, men er lenge til helga blir planlagt.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Blir party på torsdag! Wee! Høstferien må utnyttes til det fulle Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Men herrejesus da, la den nå få dø ut av seg selv.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Daffing til torsdag, sløve fredag og pån igjen lørdagen Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Forrige helg ble det vorspiel hos meg både fredag og lørdag, byen på fredag og privatfest etter endt vors på lørdag.. Må prøve å toppe dette nå til helga så vi er 15kamerater som stikker til olden til helga for å vende bygda på hue Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Til helgen skal jeg kanskje på et utested med "en bad guy". Hvis jeg tør, da. Ellers skal jeg vel sikkert drikke og røyke vannpipe. Finner alltids på noe. Jeg synes dette var en bra tråd, jeg, hvorfor ikke bumpe den da? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 jobinge hele helga , neste helg er det hæla i taket i gjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå