SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Halloen tenkte eg skulle lage helge tråden der dere kan diskutere om ka dere skal og om dere bare skal daffe hjemme eller gå på fest og drikke. Obs: Ikke tell på denne tråden slik at den ikke blir stengt pga telling. Anyways Eg blir desverre bare hjemme idag og kjede meg. Ingenting skjer og det regner ute. Har ikke penger og eneste cola flaksen eg hadde har eg allerede drukket opp. Er det noen som skal noe i helgen? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 i morra skal jeg på vinstra på hellbillies konsert eller hva det nå var.. uansett blir det sikkert liv Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Skal en tur til fredrikstad i morra.. Ganske fin by, men har ikke så veldig lyst heller da..(jeg lider av latskap) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Skal en tur til fredrikstad i morra..Ganske fin by, men har ikke så veldig lyst heller da..(jeg lider av latskap) Roadtrip med venner eller familie tur? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Besøke familie(med familie). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Da skjønner eg latskapen. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 skall være heime i dag, morra og overmorra tar meg kanskje en tur på byen etter neste matrix film 8) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Får besøk av ei sånn halvsprø venninne i dag. Skal drekke og hoie. Bare vi to :nice: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg var på fylla igår i arendal , er på jobb når i Skien til 22.00 og så skal jeg til Arendal igjen og skeie skikkelig ut *gleder meg* og så er det jobb imorgen *sucky* Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Blir ikke stort med festing på meg denne helgen (eller neste, eller neste), for man kan desverre ikke drikke og dykke. Det er verdt det though! Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 LAN igår, hjemme idag. I morra skal jeg sove leeenge, men jeg tror ikke det blir noe av merklig nok. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 modder pc-en. jalla modding, men det er kult. skal starte en tråd hvor jeg spør etter forslag så snart mscon.net er oppe Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg fikk tilbud om å dra på LAN, men orker ikke Telenor-LAN. Det funker aldri. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg fikk tilbud om å dra på LAN, men orker ikke Telenor-LAN. Det funker aldri. Hvis du mener at host'en har Telehor abo. : Du dra ikke på LAN fordi de har bra nett vettu, du drar dit fordi der er vennene dine. Kjenner noen som deg, kaller de lama's : Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Jeg fikk tilbud om å dra på LAN, men orker ikke Telenor-LAN. Det funker aldri. Hvis du mener at host'en har Telehor abo. : Du dra ikke på LAN fordi de har bra nett vettu, du drar dit fordi der er vennene dine. Kjenner noen som deg, kaller de lama's : Jeg også mange slike venner jeg.. "Uhm, jeg kommer ikke pga. <insert lame excuse here>" - men egentlig er det bare pga at jeg har Telenor.. Må se å få skiftet til Nextgentel.. har fått grønt lys fra fattern, men er bare for lat! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Det var ikke ment sånn. Det er egentlig pga routeren at jeg ikke gidder. Den har tydeligvis problemer PPoE. Jeg har faktisk tilbydd kameraten min å LANe hos meg i stedet, men til slutt ble det ikke noe likevel. Jeg skal innrømme at jeg kanskje ordla meg feil i det innlegget dere siterer, men som sagt. Det var ikke sånn ment. Så ikke misforstå meg. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ta med deg eget nettverksutstyr da...Det pleier jeg å gjøre =) var på lan i går..hehe..egen router! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Helgen forløp seg som vanlig ut på fredag, våkne ut på lørdag. Hanke inn øl på lørdag (heldigvis kjøpt på forhånd denne helga), så ut på lørdag.. våkne opp i en to-seter på søndag morgen.. ikke i skikkelig form før i dag (tirsdag).. er slitsomt i lengden, holdt på sånn i en god stund nå, men mye morro da. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 bra tråd skal kjøpe digitalt kamera før helga, ska på fest og knipse litt bilder. så hvis dere venter litt så får dere se blider fra helga mi Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 aah, lørdagen er det en veldig avgjørende fotballkamp på stadion (om kråmyra da kan betegnes som en stadion). Så da blir det drikking både før og etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå