JensOttoBorresen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hei! Om man tar kjøretimer og teorikurs O.L. Mot lettlappen, vil man for hvert kurs/obligatoriske kjøretimer få et bevis på at man har gjennomført dette? Slik at jeg kan ta oppkjøring, teoriprøve m.m på forskjellige traffikskoler avhengig av hva som passer meg best? Eller må jeg gjøre alt på en? Hilsen 15 åring som er svært ivrig på å ta lappen^-^ Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 du må ikke ta alt på 1 skole nei, men det er jo litt taktisk lurt å gjøre det meste med 1 lærer slik at denne personen klarer å følge utviklingen din, så slipper du å øve på det samme mer enn nødvendig feks / flere timer enn du trenger = dyrere. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Det du må ha kan dokumenteres, men timene vil dokumenteres i den grad at nåværende lærer vil se hvor god du er. Timer på den andre skolen vil da telle som erfaring om du kjører fint og telle på en slik måte. Kan se for meg at det blir noe dobbelt å betale i form av flere timer da ene læreren ikke får sett deg i alle situasjoner? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Du trenger ikke ta alle på en nei, men ville jo anbefalt å bruke den samme. Da blir du kjent med kjøreskolelæreren som da kan veilede deg bedre og hjelpe deg øve på det du trenger. Jeg hadde 2 forskjellige kjøreskolellærere på samme trafikkskole og merka det var litt tungvindt det og + følte jeg starta med en sånn bli kjent time av og til for at dem fikk et overblikk over kjøringen min, med bare en lærer hadde jeg jo sluppet dobbelt opp av de oversiktstimene.Så på flere vil nok kanskje gå fortere, men ihvertfall bli dyrere.+ du har da som regel bilen du bruker under oppkjøringen tror jeg så er lettere når du er litt vandt med bilen.Btw du tar vel mopedlappen da Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hva er fordelene med å spre opplæringen over flere skoler, mener du? Teoriprøve og oppkjøring gjør du på trafikkstasjonen; det er ikke noe trafikkskolen har noe med annet enn eventuelt å hjelpe deg med forberedelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå