Havregr0t Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg har lenge lurt litt på hvorfor bærbare maskiner for tiden er utstyrt med DVD stort sett bestandig. Og at man gjerne må betale omtrent 1000kr ekstra for dette "tilbehøret" (man får sjelden velge om man ønsker denne spilleren eller ikke). Som et eksempel den nye iBooken. 12" versjonen er utstyrt med DVDrom. Det kan knapt være fordi man ønsker å se film på den. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 CD som media er vel på vei ut, til fordel for DVD. Software blir allerede lansert på DVD, og en DVD-ROM leser i tillegg CD, så "bakoverkompatibiliteten" er i boks. Se bare på Office 2003, 5 CDer - hadde det ikke vært greiere å hatt alt på en DVD? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 tja, hvis det er TV ut på den bærbare, så har du en hendig "portabel" dvd spiller da...og jo, jeg har sett DVD på min bærbare før, selv uten TV out (riktignok ikke en 12'' powerbook da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå