Nedward Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Jeg kom over dette spillet i går kveld og må si jeg syns det var temmelig gøy og ser at det er en del som spiller det. Så jeg tenke jeg skulle lage en tråd om spillet siden det tydeligvis ikke finnes en tråd om det her inne. Spillet er en slags kryssning mellom World of Tanks og Minecraft. Man skal lage sine egne stridsvogner av byggeklosser og etterhvert som man spiller får man tilgang på flere typer blokker og kan bygge større stridsvogner. Spillet er "free to play" og ifølge utviklerne skal det ikke være slik at der er innhold som kun er tilgjengelig med betaling (man kan velge å betale her på samme måte som i andre F2P-spill). Her er forresten stridsvognen min nå: http://robocraftgame.com/ Endret 2. august 2014 av Nedward 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Høres spennende ut! Når kommer det ut? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Det vet jeg ikke. Men det er åpen alpha/beta så alle kan teste. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Jeg syntes spillet er veldig morro, og om du vil bruke penger på spillet så er også det veldig billig, du får 50% mer av alt i 7 dager for mindre en 5 euro, Du kan ikke vinne med og bruke ekte penger, du får bare ting litt fortere. Det er også et Tier 1-10 system som gjør at jo mer våpen og bedre ting du har på din tank/fly jo høyere Tier spiller du i, så du møter ikke dritbra tanks/fly i tier 1 for eks Endret 8. august 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Det tier-systemet har noen svakheter. Jeg har møtt en del tanks og flyvere i tier-1 kamper som har tier-3 og 4 våpen. Men jeg tror de er gjort noen grep for at det ikke skal være like enkelt lengre. Damage på railguns og plasma cannon T3/T4 er i alle fall nerfet, slik at man ikke like enkelt dreper T1-tanks på et skudd. Forøvrig er det vel verdt å nevne at man bruker Steam Wallet for å kjøpe premium o.l. så man kan jo faktisk få dette "gratis" hvis man trader mye igjennom Steam og selger items fra andre spill. Endret 8. august 2014 av Nedward Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det tier-systemet har noen svakheter. Jeg har møtt en del tanks og flyvere i tier-1 kamper som har tier-3 og 4 våpen. Men jeg tror de er gjort noen grep for at det ikke skal være like enkelt lengre. Damage på railguns og plasma cannon T3/T4 er i alle fall nerfet, slik at man ikke like enkelt dreper T1-tanks på et skudd. Forøvrig er det vel verdt å nevne at man bruker Steam Wallet for å kjøpe premium o.l. så man kan jo faktisk få dette "gratis" hvis man trader mye igjennom Steam og selger items fra andre spill. Jeg prøvde og lage en tanks/fly med bra våpen og fortsatt havne på lav Tier, Det som skjer er at du har 1-2 railguns eller plasma, Det fungerer hvis du ikke blir sett men du blir ødelagt fort om noen ser deg siden du må bygge med t1-t2 chassis og hjul for og havne der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå