AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Hei jeg har omskjært penis og lurer på hvilke ting jeg går glipp av enn om hvis jeg hadde hatt forhud Sex? Har det noe å si? Har hørt ofså at man mister følelsen på hodet hvis noen tar på deg der er det sant? Anonymous poster hash: af398...3d7 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 2. august 2014 Hei jeg har omskjært penis og lurer på hvilke ting jeg går glipp av enn om hvis jeg hadde hatt forhud Sex? Har det noe å si? Har hørt ofså at man mister følelsen på hodet hvis noen tar på deg der er det sant? Anonymous poster hash: af398...3d7 Beklager at du har blitt utsatt for dette overgrepet, dine foreldre skulle ventet til du var myndig og latt deg bestemme over din egen kropp. De har sannsynligvis blitt hjernevasket av "religiøse" ledere som klarer å manipulere folk til å gjøre masse uforklarelige ting Følelsen på hodet blir mindre ja, men man kan fortsatt nyte sex og noen kan få mindre problemer med for tidlig utløsning da man rett og slett ikke føler så mye på hodet. Livet går videre, det er ingen krise, men håper virkelig at du ikke vil utsette dine egne barn for noe slikt, Anonymous poster hash: 69374...d9a 17 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Omskjæring er et motbydelig overgrep, det er det ingen tvil om. Men sexlivet ditt er ikke ødelagt av den grunn. Jeg har naturlig en veldig kort forhud og penishodet mitt er derfor ikke tildekket, slik også er tilfellet for omskårede. Jeg har aldri hatt problemer med dette, jeg nyter sex og har ingen problemer med å komme i det hele tatt. Det kan tenkes jeg varer lenger, men det er ingen kvinner som har klaget på at det tar for lang tid enda. Anonymous poster hash: f1bfb...843 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Hold dere til hva TS spør om å slutt med meningsløse kommentarer om hvem som er idioter og hvem som er trangsynt. Endret 3. august 2014 av Malvado Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hvorfor skulle det bli mindre følsomt nedentil bare fordi man er omskjært? Å være omskjært har jo sine positive sider å. Er mere hygieniskt å mindre sjangse for å få sopp f,eks. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Omskjæring er et relativt normalt medisinsk inngrep, med forskjellige årsaker der i blandt trang forhud. Dette er veldig sjeldent, om det nå overhodet skjer. (her i Norge i alle fall) Trang forhud ordnes med et snitt i forhud, man fjerner ikke forhuden. Hvorfor skulle det bli mindre følsomt nedentil bare fordi man er omskjært? Fordi huden på penishodet blir herdet og dermed mindre følsom. Endret 3. august 2014 av KarpeSkrotum 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) det er rimelig provoserende, (innlegg nr.2) hvis han måtte ha fjernet forhuden pga medisinke årsaker... og i tillegg at så mange "liker" innlegget, det er vel like sansynelig at noen blir omskjært i norge pga religion som medisinsk. Endret 3. august 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Hvorfor skulle det bli mindre følsomt nedentil bare fordi man er omskjært? Fordi huden på penishodet blir herdet og dermed mindre følsom. Det er mulig det er sånn for enkelte, men for min del kan jeg avkrefte dette. Jeg er ikke omskjært, men har likevel ikke hud som dekker hodet. Jeg har aldri hatt problemer med å være for lite følsom, om noe er det heller motsatt. Fornøyd er jeg ihvertfall, da jeg synes det ser bedre ut sånn jeg er utstyrt samtidig som det ikke har hatt noen negative konsekvenser. Anonymous poster hash: 048fb...f10 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Et raskt google-søk senere... Her er noen ikke-spesielt positive konsekvenser. Ouch. Det er mulig det er sånn for enkelte, men for min del kan jeg avkrefte dette. Jeg er ikke omskjært, men har likevel ikke hud som dekker hodet. Jeg har aldri hatt problemer med å være for lite følsom, om noe er det heller motsatt. Fornøyd er jeg ihvertfall, da jeg synes det ser bedre ut sånn jeg er utstyrt samtidig som det ikke har hatt noen negative konsekvenser. Anonymous poster hash: 048fb...f10 Har du noen referanseramme? For å si at du er vel så følsom så må du kunne sammenligne det med hvor følsom du hadde vært med større forhud. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 det er rimelig provoserende, (innlegg nr.2) hvis han måtte ha fjernet forhuden pga medisinke årsaker... og i tillegg at så mange "liker" innlegget, det er vel like sansynelig at noen blir omskjært i norge pga religion som medisinsk. Har du noen kilder på dette? Jeg mener det er motsatt og derfor sa jeg sannsynligvis. Dersom det faktisk utføres over 2000 omskjeringer på voksne av medisinske årsaker i norge per år så vil jeg gjerne se kilder på det for det tviler jeg sterkt på. Ofte tar man bare et snitt uten å fjerne hele forhuden i slike operasjoner, men TS har fått den fjernet. Anonymous poster hash: 69374...d9a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Har du noen referanseramme? For å si at du er vel så følsom så må du kunne sammenligne det med hvor følsom du hadde vært med større forhud. For så vidt ikke, men jeg kunne definitivt ikke tenke meg å være mer følsom. Dersom de som har rikelig med forhud er enda mer følsomme er det ikke noe jeg misunner dem. Det ville jeg faktisk opplevd som litt plagsomt i lengden, da jeg allerede synes denne kroppsdelen er svært følsom og sensitiv. Jeg har ingenting å klage over ihvertfall. Anonymous poster hash: 048fb...f10 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Sammenlign det med første gang man hadde forhud trekt tilbake - noe så overfølsomt som det, skal man lete lenge etter. Etter litt tid med fikling og utforsking, runking osv, så er man mindre følsom allerede. Det å gnukke mot tøy hele dagene skjønner man jo vil gjøre den mer herdet. Men kanskje det har vært en ide for flere å gjøre nettopp dette, for vi menn er vel ikke kjent for å holde ut for lenge, for å si det slik Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Hvorfor skulle det bli mindre følsomt nedentil bare fordi man er omskjært? Å være omskjært har jo sine positive sider å. Er mere hygieniskt å mindre sjangse for å få sopp f,eks. Dette er tull og tøys. Forhud er kun mer uhygienisk dersom det å ha forhud gjør en til en slabbedask. Å trekke tilbake forhuden og gjøre rent er ingen sak. Dersom forhuden er så trang at den ikke kan trekkes tilbake, først da blir medisinske inngrep aktuelle. Anonymous poster hash: f1bfb...843 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Dette er tull og tøys. Forhud er kun mer uhygienisk dersom det å ha forhud gjør en til en slabbedask. Nei, det er ikke det. Forskning viser det, så det er en av få ting som er positivt med omskjæring Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Dette er tull og tøys. Forhud er kun mer uhygienisk dersom det å ha forhud gjør en til en slabbedask. Nei, det er ikke det. Forskning viser det, så det er en av få ting som er positivt med omskjæring Jo, vasker man seg regelmessig vil man ikke være plaget på det området, det er et IKKE-tema for folk som vasker seg ordentlig. Faren for trang forhud er derimot borte med omskjæring, noe som er positivt. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Har ikke lest alle postene her, men post #2 er rimelig provoserende! Det er ikke alle som blir tvunget til å bli omskjært pga religøse foreldre ledere, er faktisk endel religion hvor det velges selv... Men det at Poster nr2 drar alle over en kam provoserer! Person så er jeg omskjært, men pga medisinske grunnet (for trang forhud). Jeg har ikke noe problem med sexlivet, ja tuppen av penis (glans) er nok litt mindre følsom enn om man hadde hatt full forhud, men den blir ikke "bedøvet" av å være i "fri luft"! Mindre følsomhet kan også hjelpe til å holde ut lengre også, så sånn sett positivt. Så det er ikke så vondt at det ikke er godt for noe. Husk at også sex ikke bare er penis som kjører inn og ut av kjærlighetstunnelen! Det er så mye mer, bruk fingre, munn, hele kroppen og kroppspråket, så bare nyt det du har og kos deg! 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Sammenlign det med første gang man hadde forhud trekt tilbake - noe så overfølsomt som det, skal man lete lenge etter. Etter litt tid med fikling og utforsking, runking osv, så er man mindre følsom allerede. Det å gnukke mot tøy hele dagene skjønner man jo vil gjøre den mer herdet. Men kanskje det har vært en ide for flere å gjøre nettopp dette, for vi menn er vel ikke kjent for å holde ut for lenge, for å si det slik Finnes da boxere som holder ting på plass, slik at mr penis slipper å dingle frem og tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg