Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Fortøyd Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Flott utsikt dette Alec. Foretrekker V2 bildet, da det har en strammere komposisjon og du kan fortsatt se de flott speilingene av skyene i vannet Får den litt "tvillingbåt" følelsen i V2, selv om båtene ikke er like. Flott med speilingen av båten til venstre i vannet også, speilinger gjør seg veldig godt på bilder synes jeg Litt vanskelig med å fotografere båter som er kritt hvite innvendig på en lys godværsdag, båten til høyre nærmer seg nok grensa til å være utbrent, men synes den "går akkurat innenfor " da jeg kan se alle konturene Ett fint og sommerlig bilde. Hilsen Anita Endret 3. august 2014 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Flott utsikt dette Alec. Foretrekker V2 bildet, da det har en strammere komposisjon og du kan fortsatt se de flott speilingene av skyene i vannet Får den litt "tvillingbåt" følelsen i V2, selv om båtene ikke er like. Flott med speilingen av båten til venstre i vannet også, speilinger gjør seg veldig godt på bilder synes jeg Litt vanskelig med å fotografere båter som er kritt hvite innvendig på en lys godværsdag, båten til høyre nærmer seg nok grensa til å være utbrent, men synes den "går akkurat innenfor " da jeg kan se alle konturene Ett fint og sommerlig bilde. Hilsen Anita Hei Anita ! Takker for positiv og konstruktiv kommentar . Det var vrient med lyset så jeg reduserte høylyset i etterbandlingen. Noen ganger går det bra , andre ganger ikke. MVH Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg