Linepusle Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 En fin lørdag i sommer-Trondheim og takk for hyggelig treff. Det ble avsluttet på Lerkendal på Dolly Dimples, og sjelden har vel drikken lesket så godt. ... Og sjelden har jeg tatt så få bilder på treff, men her er mine bidrag: 1. Snorres gt. 11 2. Høgskoleparken 3. Reinfann og rust 4. Blomster og bie 5. Scandic Lerkendal 6. Store horn 7. Tjen folken - with a twist 8. Trapp Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg tok heller ikke så mange bilder i dag - varmt og mye sol, men flott å kunne vandre slik på en fin sommerdag - takk til dere kjære foto-venner for treffet i dag! 1.Utslått i varmen 2.Fototreff-vandrere 3.Fotograf på hjørnet 4.Ved elven I 5.Ved elven II 6.Ved elven III 7.Hotellet Resten av bildene kan sees i et sett på Flickr. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Takk for igår! Veldig hyggelig som vanlig, selv om det var varmt. Linepusle, nr. 2 er kjempefint! Så fin stemning og toner. Klassisk idyll. Liker også nr. 3. Randi, ditt nr. 1 har også veldig fin og rolig stemning. Artig at du har dokumentert oss "in action" også. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Hjerte Blomster Skygge Hotell Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) takk for et hyggelig treff i går. noen av mine favoritter linepuls: 2, 8 randia: 1, 7 helena: 4, og flotte perspektiv på 3,7 og 8 eivind: skygge og hotell noen av mine bilder: 1. elgeseter gate 30 2. fotspor 3. skygger 4. linjer 5. gult 6. skog 1 7. skog 2 8. skog 3 Endret 7. oktober 2015 av krøllx Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Synes ikke det var så mye å fotografere, men du verden så mye flott dere har fått til likevel - vanskelig å plukke ut noen favoritter, alt er bra, men fremhever et par fra hver: Linepusle: 2 og 3(supert) Helena: 1 og 5(så mye bedre vinkling du fikk på ditt enn jeg har) Eivind: Hjerte og Blomster(topp) Krøllx: 1(supert) og 5 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Her er mine bilder fra treffet. Undersiden av en balkongTextures: Balcony by TAKleven, on Flickr Mona Lisa på VW 4WD VW 4WD Mona Lisa by TAKleven, on Flickr Hotellarkitektur 1 Hotel architecture 1 by TAKleven, on Flickr Hotellarkitektur 2 Hotel architecture 2 by TAKleven, on Flickr "Gammel" vegg Denne hadde andre også flere varianter av Snegle på blomst Stille Trondheim en lørdag ettermiddag Egentlig ikke, men akkurat da jeg tok bilde, var et lite biler i krysset. Scandic hotel Lerkendal Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 (endret) Mange nye vinklinger på motivene her også (Ratleto) - likte spesielt "Snegle" og "Scandic" - ellers flere kunstneriske utforminger, kreativt. Endret 4. august 2014 av RandiA Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 Takk for turen 1 2 3 4 5 6 7 8 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 "Alt skal ut" - ble jo helt slående Hagen, og trestammene ble mektige. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 10. august 2014 Forfatter Del Skrevet 10. august 2014 Ganske mange ulike motiver, og mange like. Randi: Utslått i varmen dekker følelsen jeg selv hadde ganske bra. Helena: nr 4(deilig blå) og 9 (styggpent) Eivind: Skygge - flott utsnitt. Krøllx: Linjer - nærmest abstrakt Ratleto: Undersiden av balkong - flott tekstur, spennende fargespill. Scandic hotell fikk spennende vinkling! RambaZamba: veldig mange flotte! Særlig de fem første. En bra fanst, synes jeg! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Etter å ha fulgt med på bildene fra fototreffene deres, gjennom noen år nå, så må jeg si jeg er imponert over hva de trønderske akamistene leverer og har å "ta av" når det gjelder motiver.. Jeg har ikke vært i Tr.heim siden rekrutten på Værnes for vel tretti år siden, men det er vel snart på tide med en langhelg der oppe. 3 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Etter å ha fulgt med på bildene fra fototreffene deres, gjennom noen år nå, så må jeg si jeg er imponert over hva de trønderske akamistene leverer og har å "ta av" når det gjelder motiver.. Jeg har ikke vært i Tr.heim siden rekrutten på Værnes for vel tretti år siden, men det er vel snart på tide med en langhelg der oppe. Si ifra litt før du tenker å ta deg langhelgen, så kan vi prøve å få til et fototreff, dersom du ønsker det. :-) Lenke til kommentar
polljen Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 Etter å ha fulgt med på bildene fra fototreffene deres, gjennom noen år nå, så må jeg si jeg er imponert over hva de trønderske akamistene leverer og har å "ta av" når det gjelder motiver.. Jeg har ikke vært i Tr.heim siden rekrutten på Værnes for vel tretti år siden, men det er vel snart på tide med en langhelg der oppe. Si ifra litt før du tenker å ta deg langhelgen, så kan vi prøve å få til et fototreff, dersom du ønsker det. :-) Hyggelig det, tror nok ikke det blir før til våren. Men hvis jeg har forstått det riktig så har dere vel ett relativt fast treff første lørdag i måneden. Så kanskje jeg får mulighet til å passe inn en tur i en friuke (jobber turnus) rundt et månedsskifte.;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå