Gå til innhold

Enkeltemner ved UIO

Anbefalte innlegg

http://www.uio.no/studier/opptak/enkeltemner/kultur-sprak-samfunn/index.html

Ser her at det står at man kan hoppe over steg 1 om man er registrert med generell studiekompetanse (noe jeg er).

Når jeg går inn på søknadsweb og trykker på enkeltemner så kommer dette her opp:

LOHGJDA.png

Det gjelder kun for de som ikke er registrert med generell studiekompetanse ikke sant?

Er det slik at jeg automatisk vil kunne søke på enkeltemner fra og med 19 august? Jeg trenger ikke å søke om å bli kvalifisert eller noe lignende?

Spør fordi fristen for å søke om å bli kvalifisert var 1 august og er litt bekymret for at jeg har dritet meg ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Godt mulig du er kvalifisert. Send mail/ring til UiO du.

Jeg sendte inn søknad på nytt selv om jeg var registrert i fjor.

Lenke til kommentar

Godt mulig du er kvalifisert. Send mail/ring til UiO du.

Jeg sendte inn søknad på nytt selv om jeg var registrert i fjor.

Har sendt mail og skal ringe imorgen tidlig, men hvordan ser enkeltemne siden din ut inne i søknadsweb når du har søkt? Kan du vise meg et screenshot av det?

Lenke til kommentar

Fant du ut av det? Har ikke mulighet til å logge inn akkurat nå, men kan gjøre det senere om du ønsker.

Ringte dem igår og da mente de at jeg var kvalifisert. Fikk svar på mail en jeg sendte om at jeg må søke via studentweb. Problemet er bare at jeg ikke har tilgang på studentweb og aner ikke hvordan jeg får det?

Edit: fikk det til tilslutt. Da er alt ordnet. Så utrolig lettet. Holdt på å få panikanfall, haha.

Endret av ronaldo1992
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...