sinnaelgen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 jeg vil bare si at hele HW nettverket er blitt mindre interessant etter dere begynte med Ekstra Det var lovet bedre artikler, men de få jeg har fått anledning til å lese uten betaling tyder på at denne endringen ikke har skjedd Derimot så virker det som det blir fortatt en liten sirlig på hva som blir ekstra artikler uten at man helt forstår premissene Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Vi vet det. Du har klaget hele tiden, og ingen har vært enig med deg. 4 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Vi vet det. Du har klaget hele tiden, og ingen har vært enig med deg. hva vil du frem til med den meningløse kommentaren ? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg synes Hardware.no var lite interessant før Ekstra. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 jeg har ihvertfall ikke merke noe forskjell til tross for alle artiklene jeg har lest. hvis jeg ikke tar med ekstra artiklene så merker jeg en ned gang på resten av artiklene Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Vi vet det. Du har klaget hele tiden, og ingen har vært enig med deg. hva vil du frem til med den meningløse kommentaren ? At dine kommentarer ikke deles av resten av forumet, selvsagt; og dermed er uviktige. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Vi vet det. Du har klaget hele tiden, og ingen har vært enig med deg. hva vil du frem til med den meningløse kommentaren ? At dine kommentarer ikke deles av resten av forumet, selvsagt; og dermed er uviktige. Hva vet vel du om hva alle her på forumet mener . det er mange som ikke vil betale for ekstra fordi de menr at artiklene der ikke er gode nokk andre mener igjen at de hadde vært nok med reklamefri hverdag gjenom denne betalingen Endret 3. august 2014 av den andre elgen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Så hvorfor er det bare deg vi hører fra? Og hvorfor hører vi fra deg hele tiden? Klager du over alle tjenester du IKKE abonnerer på? Ringer du alle mobilselskapene du ikke bruker med jevne mellomrom og forteller de hvorfor du ikke bruker de? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 fordi jeg er den enste som enda holder ut her , de andre har gitt opp å klage. tidligere var de noen få som klagde , men det var personer som var lite her på forumet de har funnet seg andre forum være på Lenke til kommentar
War Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg fikk ikke betalt en mnd pga jeg byttet bank og flyttet over alle pengene. Så fikk jeg aldri kodebrikke pga de glemte å sende den og nå må jeg betale 10kr mer i mnd ^^ Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Så hvorfor er det bare deg vi hører fra? Fordi resten har gitt opp. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 fordi jeg er den enste som enda holder ut her , de andre har gitt opp å klage. tidligere var de noen få som klagde , men det var personer som var lite her på forumet de har funnet seg andre forum være på Og hvordan i alle dager kan du vite det? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 jeg vet det av flere grunner : 1: Det finnes andre forum 2: De har selv skrevet det her på forumet Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Så du kan finne kilder på dette. Glimrende. Gjør det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg