AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Postafen kommer til å hjelpe. Ok. Jeg har tatt en halv Postafen mot kvalme før, men fungerte ikke. Tar en hel i morgen. Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Marzine er mye bedre, men for sent å få tak i nå. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Marzine er mye bedre, men for sent å få tak i nå. Hva er forkjell på det? Postafen fungerer stort sett bare til reisesyke, vet jeg. Anbefaler TS å drikke mye før avreise og underveis. Ikke lurt å være dehydrert! (ikke alkohol). Endret 2. august 2014 av Someone Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Marzine er mye bedre, men for sent å få tak i nå. Spørs hvor man er... Døgnåpent apotek i Oslo i hvertfall. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Marzine er mye bedre, men for sent å få tak i nå. Spørs hvor man er... Døgnåpent apotek i Oslo i hvertfall. Sykhusapoteker. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Marzine er mye bedre, men for sent å få tak i nå.Hva er forkjell på det? Det er bare min erfaring etter å ha testet begge. Marzine er mye bedre, men for sent å få tak i nå.Spørs hvor man er... Døgnåpent apotek i Oslo i hvertfall. Ja han får bare fly ned å ta ut ... nei vent litt! Fra spøk til alvor, han sa tidligere i tråden at apoteket var stengt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Blir man trøtt av å ha tatt 1 Postafen? Det hadde jo vært en "positiv" bivirkning for meg... Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Ja. Tror dere det kan virke beroligende? Skulle gjerne hatt noe sovemedisin, og sovet meg gjennom hele reisen... Har planer om å se noen komedier for å prøve å "glemme" kvalmen. Håper det fungerer. Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 "Ordentlig" sovemedisin er reseptbelagt uansett..får bare crappy innsovings naturmedisiner på apoteket her. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2014 Forfatter Del Skrevet 3. august 2014 Da er det avreise snart. Takk for all hjelp! Anonymous poster hash: b67bd...922 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå